اینترنت بی‌سیم رایگان، جدیدترین سرویس اضافه شده به خطوط هواپیمایی

دو شرکت هواپیمایی بزرگ Delta و American در آینده‌ای نه چندان دور به تمام مسافران خود اینترنت بی‌سیم رایگان ارائه می‌دهند.

اینترنت بی‌سیم، جدیدترین سرویس اضافه شده به خطوط هواپیماییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به یاد داشته باشید چندی پیش سرو غذای گرم در یک خط هواپیمایی برای بعضی از مسافران مسئله بسیار مهمی بود، اما ر حال حاضر دیگر این کار نیز برای جذب افراد کافی نیست. اکنون عصر فناوری است و کاربران دنیای مجازی همیشه دوست دارند آنلاین باشد، حتی وقتی در ارتفاع بسیار زیادی از زمین قرار گرفته‌اند. در نتیجه مهم‌ترین چیزی که خط هواپیمایی می‌تواند برای جذب مسافر بیشتر ارائه دهد، اینترنت وای‌فای است؛ البته اگر این سرویس رایگان نیز باشد که دیگر افراد بیشتری به سمت آن جذب می‌شوند.

اولین  شرکت هواپیمایی ارائه دهنده اینترنت رایگان 

چند ماه پیش، Delta Airlines دو هفته به صورت آزمایشی ارائه اینترنت رایگان را در ۵۵ پرواز داخلی انجام داد. این آزمایش برای به دست آوردن الگوی مصرفی اینترنت مسافران و بررسی تاثیر استفاده افراد بیشتر از اینترنت و تغییر سرعت آن انجام شده بود. اکنون پس از گذشت این مدت خبر‌هایی منتشر شده است که از استفاده خطوط هواپیمایی American از اینترنت سخن می‌گویند.

ورود American Airlines به ارائه دهندگان اینترنت بی‌سیم

اوایل ماه جاری یکی از وبلاگ‌های مختص به سفر‌های هوایی در گزارشی اعلام کرد از چندین منبع معتبر شنیده است که American Airlines نیز به مسافران خود اینترنت وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. اما مسئله جالب این جا است که این شرکت تگزاسی اینترنت خود را تا زمانی که خطوط هواپیمایی Delta سرویس خود را ارائه ندهند، معرفی نمی‌کند. در نتیجه احتمال دارد American قصد کپی کردن از سرویس‌های اینترنتی Delta را داشته باشد. این استراتژی می‌تواند در بخش تبلیغات، بیشتر به چشم بیاید، زیرا در آن جا می‌توان تفاوت سرویس‌های اینترنتی این دو شرکت را دید و حتی یکی از آن‌ها می‌تواند با ارائه یک خدمت اضافه پول بیشتری از مسافران برای بلیط بگیرد.

اینترنت بی‌سیم، جدیدترین سرویس اضافه شده به خطوط هواپیمایی


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوشمندی که در سال ۹۷ رونمایی شدند +تصاویر 


مزیت‌های وجود اینترنت بی‌سیم در هواپیما

علاوه بر مسئله مالی و شهرت بیشتری که وجود اینترنت بی‌سیم در هواپیما برای این دو شرکت به همراه دارد، مسافران می‌توانند خود را با کار کردن با گوشی سرگرم کنند. اینترنت بی‌سیم باعث سرگرم شدن بچه‌ها می‌شوند و احتمالا درخواست کردن از مهمانداران نیز کاهش پیدا می‌کند، همچنین مسافران بی‌صبر نیز کمتر می‌شوند.

این پروژه ممکن است به شرکت‌ها اجازه دهد که ابعاد صندلی‌های مسافران را کاهش دهند، زیرا دیگر نیازی به صفحه نمایش در پشتی صندلی نیست. صندلی‌های کوچک‌تر به معنای صندلی‌های بیشتر است که این یعنی افراد بیشتری در پرواز حضور خواهند داشت. این کار باعث افزایش درآمد هر دو شرکت می‌شود و این باید به مدیران شرکت‌ها کمک کند تا هیئت مدیره و سهامداران خود را که از هزینه‌های زیاد این پروژه نارضایتی داشتند، آرام کند. مطمئنا به دلیل این که وجود اینترنت بی‌سیم در خطوط هواپیمایی Delta و American بسیاری را خوشنود می‌کند، بقیه شرکت‌ها نیز به استفاده از آن روی می‌آورند.

انتهای پیام/

دو شرکت بزرگ هواپیمایی به مسافران خود اینترنت رایگان ارائه می‌دهند

برچسب ها: فناوری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.