فعالیت دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در هرمزگان با معرفی اعضای دبیرخانه رسما آغاز شد.

آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: فعالیت دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی اعضای دبیرخانه آغاز شد.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: کانون پرورش فکری هرمزگان همچون پارسال  با انتشار فراخوان به سازمان‌ها، ادارات، نهاد‌ها و همچنین توزیع بروشور در مکان‌های عمومی کار خود را آغاز کرده است.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های ویژه پدران و مادران و علاقمندان، قصه‌گویی میدانی در محافل عمومی  پیش‌بینی شده که با حضور اساتید متخصص در این حوزه وکارشناسان و مربیان برگزیده دوره‌های قبل تشکیل می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

سلیمانی گفت: احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره (دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها)، برنامه‌ریزی برای تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه را از دیگر اهدف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت:جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.
انتهای پیام/ز


برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.