قهرمان کشتی جهان که از ارتفاعات منطقه بلده سقوط کرده بود با تلاش امدادگران هلال احمر نور نجات یافت.

خاکپور رییس جمعیت هلال احمر نور  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:ساعت ۹ شب جمعه ۲۸ تیرماه خبری مبنی بر سقوط فردی در محور آب پری به رویان – بلده منطقه لاسم مرتع تاش به مرکز پایگاه امداد و نجات هلال احمر  بلده گزارش شد.

وی افزود: بالافاصله دو گروه ۱۰ نفره امداد و نجات هلال احمر کوهستان بلده به همراه عوامل اورژانس، یک گروه پشتیبانی و راهنمای راه برای نجات مصدوم به منطقه اعزام شدند.

خاکپور گفت: به دلیل صعب العبور بودن منطقه امدادگران هلال احمر پس از ۶ ساعت پیاده روی به محل حادثه رسیدند.

رییس جمعیت هلال احمر نور افزود: امیرعباس مرادی گنجی، قهرمان پیشین کشتی جهان و آسیا که مربی و از اهل مازندران است همراه با دوستانش برای تمرین به این منطقه کوهستانی رفته بود که به دلیل صعب العبور بودن از قاطر استفاده کرده بود و سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این کشتی گیر از ناحیه لگن و کمر دچار آسیب شده بود، گفت: به دلیل صعب العبور بودن مسیر دسترسی، مصدوم به بالگرد سازمان امداد و نجات تحویل داده و به بیمارستان میلاد تهران منتقل شد.

امیر عباس مرادی گنجی، آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم ایران مقام قهرمان سال ۲۰۰۵ جوانان جهان و دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد.

 

نجات قهرمان کشتی جهان در ارتفاعات منطقه بلده

 

 

نجات قهرمان کشتی جهان در ارتفاعات منطقه بلده

 

نجات قهرمان کشتی جهان در ارتفاعات منطقه بلده

 

انتهای پیام/آ

 

عملیات نفسگیر نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان نور در ارتفاعات بلده

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.