بازتاب و واکنش‌ها به یک آگهی باعث کنجکاوی ما شد و برای این که از ماجرا و این تجارت جدید و عجیب سر در بیاوریم، موضوع را پیگیری کردیم وبا آگهی دهنده تماس گرفتیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «ناخن‌های خیلی بلند رو خریداریم»؛ آگهی که خیلی زود در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. بسیاری از کاربران به این آگهی نگاهی طنز داشتند و دلیل این آگهی را ترغیب برای ترک ناخن خوری دانسته بودند. این بازتاب و واکنش‌ها باعث کنجکاوی ما شد و برای این که از ماجرا و این تجارت جدید و عجیب سر در بیاوریم، موضوع را پیگیری کردیم وبا آگهی دهنده تماس گرفتیم.

آگهی عجیب در یک سایت تبلیغاتی/ کل ناخن‌هات یکجا چند؟ + عکس

ناخن برای ساخت ناخن مصنوعی
با آگهی دهنده که تلفن همراهش کد ۹۱۵ داشت، تماس گرفتیم. صدای خریدار به جوانی ۲۵ ساله می‌خورد و به نظر می‌رسید از خواب بیدارش کردیم، چون با صدای توام با اخم البته با نوعی اعتماد به نفس که از پشت گوشی هم نمایان بود دلیل خرید ناخن‌ها را استفاده در کاشت ناخن و ساخت ناخن‌های مصنوعی و قلابی اعلام کرد. درباره قیمت خرید ناخن‌ها هم گفت: «حتما باید تصویری از ناخن‌ها را ارسال کنید تا قیمت خرید بدهم» که تعجب مان از این آگهی غیر معمول بیشتر شد.

ناخن مثل مو نیست
بعد از پایان تماس با جوان خریدار ناخن طبیعی برای این که از صحت گفته هایش مطمئن شویم با متخصص پوست، مو و زیبایی گفتگو کردیم. دکتر شهرام آریایی استفاده مجدد مو را موضوعی طبیعی خواند، اما درباره ناخن نظر متفاوتی داشت. این متخصص پوست، مو و زیبایی، ناخن قطع شده را کاملا بدون استفاده خواند.

کلکسیونر ناخن؟
بازهم به سراغ جوان خریدار ناخن رفتیم و نتیجه پیگیری‌های مان را به او هم اطلاع دادیم و این بار خواستیم با ما شفاف‌تر از دلیل خرید ناخن صحبت کند. او باز هم با اعتماد به نفس پاسخ ما را داد و این بار دلیل خرید ناخن‌ها را علاقه شخصی اش اعلام کرد!

ناخن دستی ۱۰۰ هزار تومان
از دوستی که نوازنده سه تار است و یکی دو انگشت با ناخن بلند دارد خواستیم اجازه دهد از ناخن هایش عکس بگیریم و برای خریدار ارسال کنیم تا قیمت هر ناخن را به دست بیاوریم.

تصویر ناخن‌های ۲ سانتی متری این دوست هنرمند را برای خریدار فرستادیم و منتظر قیمت بودیم که خریدار پرسید: «چند ناخن دارید؟» موضوع هر لحظه برای خودمان هم جذاب‌تر می‌شد. برایش نوشتیم: «دو ناخن!» طولی نکشید که قیمت‌ها رسید. اگر ناخن‌ها ۳ سانتی متر باشد قیمت کل پنج انگشت ۱۰۰ هزار تومان است، اما برای هر انگشت مبلغ کمتری پرداخت می‌شود یعنی حدود ۱۵ هزار تومان.

آگهی عجیب در یک سایت تبلیغاتی/ قیمت ناخن کل پنج انگشت چقدر است؟

دوباره سعی کردم سر صحبت را با خریدار باز کنم و سوال کردم به جز بحث علاقه شخصی، این ناخن‌ها به چه کار دیگری می‌آید که صدای بوق ممتد تماس را پایان داد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

ماجرای یک آگهی عجیب!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منیژه
۱۹:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
منم با حرف دوستمون در مورد اینکه این کار (خریدناخن) کار اسراییلیهاست کاملا موافقم چون قصد اینها از بین بردن ژن ایرانیست به هر شکل ممکن
باید به همه آگاهی داد تا اطلاع داشته باشن
همه مسئول هستیم مردمو آگاه کنیم و این فرد خاطی باید دستگیر بشه مسئله ی مهمی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
فقط همين مونده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
وای چه چیزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
آدم شاخ در میاره
Iran (Islamic Republic of)
بیگی
۱۴:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
پناه بر تو ای خداااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اینا کار اسرائیله. مثل چند سال قبل که میگفتند یک تکه پنبه مثل گوش پاک کن را به بزاق دهان خود آغشته کنید و برای ما بفرستید تا از افراد سرطانی در جهان حمایت کنیم. بعد معلوم شد که دارن DNA نواحی مختلف ایران رو درمیارن که با توجه به ویژگی‌های ژن ایرانی، راحت‌تر بتونن ترور بیولوژیکی انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
در علوم غریبه از مو وناخن و... جهت سحر وجادو استفاده می شود و بعضی مو ها زمینه سحر بیشتری دارد وحتی توصیه شده موها وناخن های خود را دفن کنید (همبخاطر مسائل بهداشتی و هم بخاطر مسائل مربوط به علوم غریبه و سحروجادو !)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
استفاده از منابع انسانی که دورریز هستند بسیار بسیار پرسود است و برای تهیه داروها و مواد آرایشی و بهداشتی استفاده میشه...
مو و ناخن به وفور و با قیمت ناچیز در دسترس است و میشه از این طریق و با استحصال یک سری مواد اولیه معدنی و ترکیبات خاص به سودهای کلانی دست پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ناخن ها حاوی مواد پروتئینی و معدنی و ترکیبات خاصی هستند که امکان استخراج آنها در آزمایشگاهها وجود دارد و احتمالا برای ساخت مواد آرایشی یا در برخی موارد شاید مواد خوراکی خاصی استفاده شود. این یک تجارت بسیار پرسود و ناشناخته ای است که بعض افراد رو در چندین ماه به درآمدهای میلیون دلاری میرسونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اه حالم بد شد از ناخن مصنوعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
جل الخالق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
تموم شد از فردا کف پاتو بفرست کفش مورد نظر رو برات قیمت بگم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
برای استفاده ی مسائل ماورایی . لطفا مو ٬ ناخن ٬ لباس و ... که شخصی است را به غریبه ها ندید . در دوره ی سختی به سر می بریم