«اداره مستقل ارگان های محلی» تمامی عزل و نصب ها را تا بعد از انتخابات متوقف کرد

اداره مستقل ارگان های محلی افغانستان با صدور اطلاعیه اعلام کرد که تمام عزل و نصب های مربوط به این نهاد تا بعد از برگزاری انتخابات متوقف شده است.

«اداره مستقل ارگان های محلی» تمامی عزل و نصب ها را تا بعد از انتخابات متوقف کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره مستقل ارگان های محلی افغانستان با صدور اطلاعیه اعلام کرد که تمام عزل و نصب های مربوط به این نهاد تا بعد از برگزاری انتخابات متوقف شده است.

در اعلامیه این نهاد آمده است: بر اساس این تصمیم، هیچ کسی نمی‌تواند در مرکز، ولایات، ولسوالی‌ها و شهرداری‌ها از بست اول الی بست هشتم منصوب یابد.

اداره مستقل ارگان های محلی افغانستان افزوده است: افرادی که در گذشته برای احراز بست های شامل این اداره آزمون سپری کرده باشند نیز امور باقی امور مربوط به انتصاب آنها تا بعد از انتخابات به تعویق می افتد.

این نهاد تاکید کرده که ادارات تنها بر اساس نیاز جدی، مشکلات امنیتی، فساد اداری و یا بی کفایتی کارکنان شان می‌توانند شماری از افراد را استخدام و یا برکنار کنند.

اداره مستقل ارگان های محلی در سال ۱۳۸۶ به دستور ریاست جمهوری وقت در افغانستان ایجاد شد و مکلف است تا امور حکومتداری محلی را رهبری نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار