در پی انتشار حکم حقوقی یکی از معاونان در وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه جوابیه‌ای صادر کرد.

ماجراى فیش حقوقی ۲۰ میلیونی‌ یکی از معاونان در وزارت آموزش و پرورش +جوابيهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود هفت ماه است که معوقات فرهنگیان پرداخت نشده و هنوز  درباره زمان واریز آن پاسخ روشنی داده نشده است. در شرایطی که پرداخت حداقل حقوق دانشجو معلمان با اما و اگرهای بسیاری مواجه بود و همچنان هم این روند ادامه دارد؛ خبر حکم ۲۰ میلیون تومانی حقوق یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش، هجمه‌های بسیاری را برای این وزارتخانه در پی داشت.

در وزارتخانه‌ای که همواره اندر خم حداقل خواسته فرهنگیان یعنی پرداخت حقوق است؛ اعلام حکم حقوقی با این رقم بسیار، عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

چند روزی است که از مطرح شدن خبر اولیه می‌گذرد و اخیراً هم اسناد جدیدی از این حکم لاکچری آقای معاون، منتشر شده است. درنهایت بعد از سکوت معنادار آموزش و پرورش؛ سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به این قضیه واکنش نشان داد که به شرح زیر است:

« عطف به پیامی که توسط یکی از کانال هادر مورد برخی از اسناد دولتی بارگذاری شده است موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام میشود؛  آقای قدمی در آزمون بورسیه اعزام به خارج شرکت و قبول می شوند ولی وزارت آموزش وپرورش به دلیل عدم توانایی تامین ارز دانشجویی اعلام می کند بورسیه خارج به داخل تبدیل و مبلغ آن با دستور معاون نیروی انسانی وقت وزارت آموزش وپرورش از اعتبارات سازمان پرداخت می شود. تمامی فرایند فوق برابر قانون صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: ماجرای اجرای طرح معلم تمام وقت در مدارس+ واکنش آموزش و پرورش


حکم حقوقی ایشان براساس ضوابط وزارت علوم صادر شده و تمامی اعضای هیئت  علمی که در سطح معاونت وزیر و مقامات رسمی مندرج در ماده ۷۹ آیین نامه وزارت علوم قرار می گیرند دارای حکم حقوقی فوق هستند درضمن افراد مذکور هیچگونه اضافه کار دریافت نمی کنند و هرگونه ادعا در این زمینه کذب است .

حق مدیریت این دسته افراد هم براساس حق مدیریت رئیس دانشگاه تهران محاسبه می شود با عنایت به توضیحات فوق هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و ادعاهای واهی این زمینه کذب محض بوده و حق پیگیری محفوظ خواهد بود.»

انتهای پیام/

جزئیات فیش حقوقی نجومی در وزارت آموزش و پرورش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۶:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
البته در زیر سایه وزیران حامی قشر کم درامد هفت ماه حقوق التدریس معلمان پارسال مونده ومعلمین حق التدریس نه بیمه نه پول میگیرند ونه اینده دارند وهزاران مشکلات معیشتی ازجمله بیمه طلایی که رنگ اهن هم ندارد معاونین وصندوق ذخیره وعوامل بانک سرمایه روزگار خوبی میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
معلم استثنايي
۱۰:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
دروغ محض است كه ايشان در بورسيه خارج از كشور قبول شده باشد. ايشان مدرك دكتري خود را با امضاي تفاهم نامه با دانشگاه تربيت معلم سابق خوارزمي كنوني در سال 1378 مي‌بندد و با استفاده از سهميه آموزش معلمان براي ارتقا كاركنان براي خودش تفاهم‌نامه با دانشگاه مذكور مي‌بندد. يعني بدون آزمون در دانشگاه قبول مي‌شود و هزينه وي نيز از محل آموزش ضمن خدمت كاركنان استثنايي به دانشگاه مذكور پرداخت مي‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
بورسه وزارت علومه بعد حقوق ومزایا از اموزش وپرورش میگیره .همکارای حق وتدریس ما با فوق لیسانس ماهی ۸۰۰ هزارتومن میگیرن اونم ش ماه یکبار .
Germany
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ما هم‌باور کردیم جناب معاون در آزمون اعزام به خارج قبول شدند .... حالا اون هیچی ... بقیه هم که قبول می شوند و هنوز اعزام نشدند همچین حق و حقوقی براشون قائلید؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اختلاف طبقاتی زمین تا آسمان بین فرهنگیان....۴۰سال سابقه داره کی میخواد بازنشست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
بازنشسته 88 این وزارتخانه هستم،هنوز پاداش پایان خدمت را به طور کامل دریافت نکرده ام.
می گویند بودجه نداریم.اما برای خودشان ............
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۱:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
آقایون معلما ناراحتی نداره!!!
این نتیجه انتخابتونه.!!!
اون موقع که با آب و تاب حمایت غیر منطقی می کنید اینم میشه نتیجه اش.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
شخصی که در حکمش دکتری تخصصی قید شده چگونه و برای تحصیل در چه رشته و یا تخصصی در آزمون بورسیه اعزام به خارج شرکت میکنه و قبول هم میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
معاون وزیر در حد رئیس دانشگاه تهران میگیره ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
چرا حقوق سایر معلمان ارشد و دکترا به این شکل محاسبه نمی شود؟ چرا فکری به حال حقوق کم معلمان و و ضعیت معیشتی آنها نمی گرد؟
فقط شعار و وعده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ما معلمان عادت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ای بابا................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
سلام
ای خدا چطورمیشه که یکی 20 میلیون بگیره!! ؟ یکی تو همون ارگان 2 میلیون.!؟؟ واقعا چرا از اول نظارت درستی ندارن که کار به اینجا نرسه. واقعا فیلم هیولای آقای مهران مدیری....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
پرداخت حقوق فرهنگیان بدبخت هم قانونیه!!! ؟؟؟
Japan
ناشناس
۰۴:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
بالاخره این فرد چقدر میگیره‌؟ شفاف بگید .
Iran (Islamic Republic of)
David
۰۲:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
برای خودشون محفوظه برای عموم نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
بیست میلیون حقوق میگیرند که هنوز اجازه ورود دهه شصتی های تحصیلکرده بدون پارتی را به بدنه دولت نداده اند
آخرین اخبار