مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: امروز با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و شهردار رشت قرارداد بازسازی گلزار شهدای رشت امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: مراسمی که امسال برای شهیدان انصاری و نورانی در رشت برگزار شد، نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بیشتری برخوردار بود.

وی  به احداث یک سقاخانه در محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی اشاره و بیان کرد: ساخت این سقاخانه بایستی در شأن آن دو شهید بزرگوار باشد و در تکمیل آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

پاکاری تصریح کرد: بازسازی گلزار شهدای رشت از سال ۸۳ آغاز شد، اما به‌دلیل بارش برف سنگین در سال ۸۶ روند تکمیل آن به تاخیر افتاد و با وجود تکمیل بخشی از این پروژه بایستی نسبت به بازسازی قسمت‌های باقی‌مانده همت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افزود: امروز با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و شهردار رشت قراردادی مبنی بر انجام عملیات بازسازی گلزار شهدای رشت امضا شد و امیدواریم بسیج سازندگی با همکاری سازمان برنامه‌ریزی گیلان نسبت به تکمیل این پروژه در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

گلزار شهدای رشت بازسازی می‌شود

برچسب ها: شهدا ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.