معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از کسب ۲۹ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این اداره کل در رقابت‌های قهرمانی استان و انتخابی المپیاد استعداد‌های برتر دوچرخه سواری خبر داد.

کسب ۲۹ مدال رنگارنگ توسط دوچرخه سواران بندر چابهار در مسابقات انتخابی استانسعید امیری  معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از کسب ۲۹ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این اداره کل در رقابت‌های قهرمانی استان و انتخابی المپیاد استعداد‌های برتر دوچرخه سواری خبر داد.

 سعید امیری افزود: این مسابقات از ۲۶ تیرماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۴ رشته و دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم دوچرخه‌سواری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان که به عنوان نماینده چابهار به این مسابقات اعزام شد توانست ۱۳ مدال طلا، ۹مدال نقره و ۷ مدال برنز را ازآن خود کند.

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در پایان این دوره در بخش پسران متین جمنی، مبین بلوچی و علیرضا بیجاری و در بخش دختران مریم قاسمی، دینا غفوری‌و زهرا حسین زاده از تیم بنادر و دریانوردی برای اعزام به المپیاد استعداد‌های برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ع

درخشش دوچرخه سواران بندر چابهار در مسابقات انتخابی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار