معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: ما زیاد راغب نیستیم که استوکس به تبریز بازگردد به همین علت به احتمال زیاد با باشگاه ترکیه‌ای به تفاهم می‌رسیم.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پرونده آنتونی استوکس اظهار کرد: صادقیان مدیرعامل باشگاه در ترکیه حضور دارد و در آنجا با مسئولان باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه که با استوکس قرارداد بستند مذاکراتی داشته است. همچنین این باشگاه ترکیه ای قصد  دارد  رضایت باشگاه ما را جلب کند  چرا که به خوبی به غیرقانونی بودن قرارداد استوکس واقف است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه از استوکس به فیفا شکایت نمی کند، گفت: ما با کسی عناد و دشمنی نداریم و با توجه به بی انضباطی های این بازیکن زیاد راغب نیستیم که او به تبریز بازگردد به همین علت این احتمال وجود دارد که با باشگاه ترکیه ای به تفاهم برسیم. طبق آئین نامه کمیته انضباطی باشگاه استوکس به علت غیبت های طولانی مدت و غیرموجه محکوم شده و بخشی از مبلغ قراردادش هم کاهش یافت.

کاراندیش درباره اینکه استوکس فسخ قرارداد یک طرفه کرده است، گفت: این بازیکن خودش فسخ قرارداد به صورت عملی کرده و به طور قانونی و مکتوب این کار را نکرده است. همچنین باشگاه تراکتور در پرداخت مطالبات مالی این بازیکن کوتاهی  نکرد بنابراین فسخ قراردادش غیرقانونی است.

او درباره محکومیت باشگاه تراکتور بابت پرونده قلعه نویی و خالد شفیعی اظهار کرد: برخی از پرونده ها قابلیت اعتراض به کمیته استیناف دارند و ما هم اقدامات لازم برای اعتراض به این رای را انجام دادیم. ما همه پرونده ها را بررسی کردیم و متوجه شدیم برخی از بازیکنان بیشتر از مبالغ قراردادشان دریافت کردند.

کاراندیش درباره اینکه برخی از بازیکنان به علت دریافت نکردن حقوقشان قصد فسخ قرارداد یک طرفه دارند، گفت: برخی از بازیکنان به زعم خودشان مفاد قرارداد را رعایت کردند اما این طور نیست. بازیکنان آئین نامه انضباطی را امضا کردند اما آنها نمی دانند به علت بی انضباطی ها و مصاحبه علیه مدیران جریمه می شوند و مبلغی از قراردادشان کسر می شود. به هر حال باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کرده و حقوق ها را به موقع داده است.


بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای


انتهای پیام/

اظهارات معاون حقوقی تراکتور درباره وضعیت استوکس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار