نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق با متهم کردن آمریکا به دست داشتن در حمله اخیر به پادگان نیرو‌های مردمی، از بغداد خواست در این‌خصوص موضعی قاطع اتخاذ کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، منصور البعیجی، نماینده ائتلاف دولت قانون،  آمریکا را مسئول حمله به مواضع نیرو‌های مردمی دانست و تاکید کرد که دولت نباید در این‌باره بی‌تفاوت باشد.

او اعلام کرد: آمریکا مواضع نیرو‌های مردمی (الحشد الشعبی) را هدف قرار می‌دهد و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست.

این نماینده با متهم کردن آمریکا به دست داشتن در حمله اخیر به پادگان نیرو‌های مردمی گفت: دولت عراق نباید در برابر حملات آمریکایی‌ها به فرزندان ما در بسیج مردمی تماشاچی باشد، این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست، زیرا آدم فضایی که پادگان نیرو‌های مردمی را بمباران نکرده است.

البعیجی افزود: «تشکیل کمیته‌هایی برای تحقیقات در این زمینه، به معنای موکول کردن اوضاع به آینده است و هیچ نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت زیرا تجربه داریم که تشکیل کمیته برای هر حادثه‌ای، نتیجه قابل ذکری نخواهد داشت و حمله به مواضع نیرو‌های مردمی بسیار خطرناک و حساس است و دولت عراق باید این مسئله را به همه مردم توضیح دهد».

او اضافه کرد: پس از شکست طرح آمریکا برای حمله به منطقه با طرح داعشی در برابر نیرو‌های امنیتی و بسیج مردمی عراق، واشنگتن در مقابل دیدگان دولت بغداد به بمباران مواضع نیرو‌های بسیج مردمی می‌پردازد، دولت عراق باید برای پایان دادن به چنین اقداماتی، موضع آشکار و قاطعی اتخاذ کند و تماشاچی نباشد.

نیرو‌های امنیتی عراق روز جمعه از زخمی شدن دو نیروی مردمی در حمله هواپیمای ناشناسی به پادگانی شهر آمرلی در استان صلاح‌الدین خبر دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار