مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تاخیر یکی، ۲ ماه لیگ برتر باعث می‌شود برنامه تیم‌ها بهم بخورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه چقدر با تعویق بازی‌های فصل جدید موافق است، اظهار داشت: تیم‌ها طبق زمان اعلام شده برنامه ریزی می‌کنند و تمرینات پیش فصل و اردو‌های آماده سازی خود را تدارک می‌بینند که به طور معمول بین ۶ تا ۷ هفته زمان می‌برد.  ما هم طبق زمان تقریبی شروع فصل جدید که ۱۲ مرداد ماه اعلام شده بود برنامه ریزی کردیم.

او ادامه داد:  البته قبول دارم که ورزشگاه‌های ما شرایط خوبی برای برگزاری سالم و خوب مسابقات را ندارند. به هر حال  من  با تعویق ۱۰ روزه یا ۲ هفته‌ای مشکلی ندارم، اما صحبت از تاخیر یکی، ۲ ماه شده است که این موضوع باعث می‌شود برنامه‌ تیم‌ها بهم بخورد و مشکلات زیادی برای باشگاه‌ها به وجود آورد.

تاخیر یکی، ۲ هفته‌ای آسیب چندانی به تیم ها نمی رساند

تابش درباره اینکه تاریخ مسابقات باید هر چه سریعتر مشخص شود، گفت: بله من معتقدم که حداقل زمان شروع مسابقات اعلام شود. همچنین ما  تمرینات پرفشار و بازی‌های سنگین تدارکاتی انجام می‌دهیم و اطلاعی از شروع مسابقات نداریم تا در آستانه بازی ها، تمرینات و دیدار‌های دوستانه سبک تری برگزار کنیم. به هر حال بیش از یک ماه است که اعلام شده ورزشگاه‌ها نواقص خود را برطرف کنند و زمان در اختیار ما بوده تا مشکلات را حل کنیم، اما برخی از باشگاه‌ها نواقص ورزشگاه‌های خود را رفع نکردند. همچنین به نظرم تاخیر یکی، ۲ هفته‌ای شاید آسیب چندانی نرساند، اما تعویق طولانی مدت برنامه تیم‌ها را بهم می‌ریزد.

مخالف سقوط تیم ها به  دسته پایین تر هستم 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه گفته است که اگر ورزشگاه‌ها درست نشد بهتر است برخی از تیم‌ها به دسته یک بروند، بیان کرد: من به این صورت نگفتم و می‌دانم که یک تیم لیگ دسته یکی برای صعود به  لیگ برتر چقدر زحمت می‌کشد و برنامه ریزی می‌کند و به همین راحتی این تیم به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند. من موافق این قضیه نیستم چرا که به خوبی واقف هستم که یک تیم چقدر هزینه می‌کند تا در لیگ برتر حضور یابد.

او درباره وضعیت کی روش استنلی گفت: قرارداد ۲ ساله با این بازیکن بستیم و این بازیکن امشب به اردوی تیم در ترکیه اضافه می‌شود.

تابش درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان بیان کرد: وضعیت این ورزشگاه خیلی بهتر شده است و تصور بر این است که تا شروع فصل همه نواقص برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: مربیان و بازیکنان به خاطر تعویق بازی‌ها بلاتکلیف هستند/برای استفاده از جوانان قانون ۴ تعویض را بگذارند

تابش: کی روش استنلی پنجشنبه به اردوی تیم اضافه می شود

تمدید قرارداد هافبک مجارستانی تیم فوتبال سپاهان با این تیم


انتهای پیام/

اظهارات تابش درباره مسائل مختلف باشگاه سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار