هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید تمام تلاش مان را انجام دهیم و امیدوارم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

احمد نوراللهی، هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیایی اش از پرسپولیس با گابریل کالدرون در لیگ نوزدهم بیان کرد: شرایطی به وجود آمد که در ۳ سال گذشته پرسپولیس با هدایت برانکو افتخارات زیادی بدست آورد، اما او از تیم جدا شد و کالدورن به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد. امیدواریم که به ما کمک کنند و از هواداران درخواست دارم تا مانند همیشه که در گرما، سرما و ... حامی بودند، این فصل هم پشتیبان ما باشند و افتخارات گذشته را تکرار کنیم.  

او افزود: بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند، اما از سویی دیگر ۲ بازیکن (سروش رفیعی و شایان مصلح) از جمع مان جدا شدند و امیدواریم سال خوبی را پشت سر بگذاریم. بازیکنان در اردوی ۱۰ روزه ترکیه تمرینات خوبی را انجام دادند اما بازی دوستانه نداشتیم. امسال سال سختی داریم، اما همه درحال تلاش هستند تا بتوانیم بازهم افتخار آفرینی کنیم.  

نوراللهی ادامه داد: ۳ - ۴ سال موفق را با برانکو داشتیم و روند صعودی خوبی را ادامه دادیم  و اکنون نیز با کالدرون کار می‌کنیم و امیدوارم هواداران مانند همیشه ما را حمایت کنند. بازیکنان تمام تلاش شان را می‌کنند تا به کالدرون و تیم محبوب شان پرسپولیس کمک کنند. سال گذشته عملکرد خوبی داشتم و تلاش می‌کنم تا آن را در فصل جدید تکرار کنم و موفق باشم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس تهران در مورد اردوی ترکیه گفت: اردوی خوبی بود و قرار بود ۲ -۳ بازی دوستانه برگزار شود که لغو شد. آن بازی‌ها می‌توانست کمک زیادی به ما کند، اما این اتفاق رخ نداد و به هرحال امیداوریم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. برخی مواقع شرایط آب و هوایی اجازه نمی‌داد تمرین کنیم و حتی یک جلسه در زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم و در کل شرایط خوبی بود و امیدوارم در تهران تمرینات خوبی انجام دهیم و در مسابقات جام شهدا نیز ۲ بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: فقط باید تمرین کنیم تا به تیم محبوب مان پرسپولیس کمک کنیم تا به موفقیت برسد. امسال سال سختی داریم و باید تلاش زیادی کنیم تا نتیجه بگیریم. بازی اول به دلیل شرایط جوی لغو شد و برای بازی دوم نیز حریف، ۴۰ دقیقه تاخیر کرد و کالدرون تصمیم گرفت تا این بازی برگزار نشود.  


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار