سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۵ مالخر گوشی‌های مسروقه و کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه خبر داد.

مالخران گوشی‌های مسروقه پایتخت دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: با تماس‌های تعدادی از شهروندان و مالکان مغازه‌های بازار حضرتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد در بازار حضرتی حرکات‌های مشکوکی دارند و به نظر می‌رسد مشغول خرید و فروش گوشی سرقتی باشند، تیمی از ماموران عملیات کلانتر ۱۱۳ بازار بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و تعدادی افراد مشکوک در نشانی اعلامی به طور مستمر در حال تردد و در معابر عمومی در حال خرید و فروش گوشی‌های دست دوم هستند.

سرهنگ جلیلیان افزود: با هماهنگی مقام قضائی نشانی اعلامی تحت مراقبت ویژه قرار گرفت تا اینکه ماموران موفق شدند روز گذشته بیست و نهم تیرماه در عملیات‌های همزمان و هماهنگ ۵ تن از مالخران اموال مسرو قه را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از متهمان تعداد ۴۸ دستگاه گوشی مسروقه کشف و متهمان به جرم ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال تخمین زده اند، ادامه داد: متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: تاکنون تعدادی از مال باختگان به کلانتری بازار دعوت و گوشی‌های کشف شده تحویل آنان شده است.

مالخران گوشی‌های مسروقه پایتخت دستگیر شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار