رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به همتای سوری خود هفتادوپنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور را تبریک گفت.

پوتین ۷۵ سالگرد روابط دیپلماتیک دو جانبه را به اسد تبریک گفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هفتادوپنجمین سالگرد تشکیل روابط دیپلماتیک میان دو کشور را به بشار اسد، همتای سوری خود تبریک گفت.

رئیس جمهور روسیه در پیامی به همتای سوری خود اعلام کرد: آقای رئیس جمهور عزیر، لطفا تبریک صمیمانه بنده به مناسبت ۷۵ سال روابط دیپلماتیک را پذیرا باشید.

بنا به گفته ولادیمیر پوتین طی دهه‌های گذشته تجربه قابل توجهی در همکاری‌های دو جانبه حاصل شده و امروز روسیه و سوریه در مقاومت در مقابل تروریسم بین المللی و افراط گرایی متحد هستند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه این پیام آورد: اطمینان دارم که به لطف تلاش‌های مشترک شکست نهایی را به نیرو‌های تروریست در خاک سوریه تحمیل خواهیم کرد. مایلم تائید کنم که روسیه به کمک خود به دولت و ملت سوریه در حضانت از حاکمیت دولت و تمایت ارضی و نیز تضمین امنیت ملی و بازسازی پس از جنگ ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور روسیه همچنین برای بشار اسد موفقیت و سلامتی و برای همه هموطنان اسد بازگشت سریع به زندگی صلح آمیز و موفق را آرزو کرد.

جنگ داخلی در سوریه در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و پس از آن دولت دمشق درگیر مبارزه با گروه‌های تندرو و تروریست از جمله داعش بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار