نماینده نجف آباد گفت: کمیسیون حقوقی با حضور من در این کمیسیون موافق است و تنها باد کمیسیون شورا‌ها امروز با خروج من موافقت کند.


ابوترابی: کمیسیون حقوقی موافق حضور من به عنوان جایگزین دهقان است/ تغییر کمیسیونم امروز انجام می‌شودابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درخواست‌اش برای حضور در کمیسیون حقوقی قضایی به عنوان جایگزین دهقان نماینده طرقبه و چناران، گفت: بنده درخواست داده‌ام، اما باید تشریفات آن طی شود و کمیسیون‌های شورا و حقوقی با آن موافقت کنند.


بیشتر بخوانید: سه عضو حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شدند 

انتصاب سه عضو فقهای شورای نگهبان برای یک دوره جدید


وی ادامه داد: کمیسیون حقوقی قضایی به دلیلی آنکه من در دور دوم مجلس عضو این کمیسیون بودم نظرش مساعد است، اما در کمیسیون شورا‌ها هنوز خروج بنده رای گیری نشده است.

ابوترابی تاکید کرد: امروز بعد از ظهر به احتمال زیاد در جلسه کمیسیون شورا‌ها موضوع خروج من از کمیسیون شوراها، مطرح و رای گیری شود.

محمد دهقان هفته گذشته با اکثریت آرا نمایندگان توانست به عنوان عضو حقوقی شورای نگهبان انتخاب شود لذا این رای اعتماد به منزله استعفای این نماینده و خروج وی از بحث نمایندگی مجلس بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار