به مناسبت روز ملی کارآفرینی، کارگاه آموزش‌های مهارتی «تعالی سبک زندگی» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با توجه به نام‌گذاری ششم مرداد به عنوان روز ملی «کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» در تقویم رسمی کشور، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی کارگاه آموزش‌های مهارتی «تعالی سبک زندگی» در پژوهشکده مشاغل اشاره کرد.

این کارگاه‌ها به همت معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ برگزار می‌گردد.

این کارگاه‌ها از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ و ۱۰ تا ۱۱:۳۰ با هدف اشتغال و بهره‌وری نیروی کار و نگاهی توسعه‌ای مبتنی بر تدوین استاندارد‌های نوین برپا می‌شود.

روش‌های نگهداری مواد غذایی، کاربرد جوشکاری در صنایع، سیستم‌های اندازه‌گیری و کالیبراسیون، اصول نقشه‌برداری، الزامات ایمنی و بهداشت در محیط کار، اصول نصب و راه‌اندازی و عیبیابی آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری، اصول تعمیر سرد کننده‌های خانگی و تجاری، اصول پرورش و نگهداری گل‌های تزئینی و ... از جمله سرفصل‌های این کارگاه‌های آموزشی به شمار می‌رود.

حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه‌ها به آدرس اینترنتی www.mashhadtvto.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام// ز.‌ی


کارگاه آموزشی «تعالی سبک زندگی» در مشهد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.