مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری قزوین بیان کرد: به شهرداری‌های استان تسهیلات کم بهره برای سرمایه گذاری در شهر‌ها اختصاص می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صالحی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری در مراسم معارفه شهردار نرجه از اختصاص تسهیلات کم بهره به شهرداری‌های استان برای سرمایه گذاری در شهر‌ها خبر داد و گفت: برای ایجاد درامد‌های پایدار، شهرداری‌ها باید تلاش کنند تا با استفاده از تسهیلات کم بهره در رزمینه توسعه شهری تلاش کنند.

صالحی افزود: درآمد‌های پایدار در شهرداری‌ها صرفا به معنی افزایش درآمد نیست بلکه بخشی از آن کاهش هزینه‌های غیر ضرور و صرفه جویی است.

وی ادامه داد:در حوزه سرمایه گذاری نیز باید با ایجاد تصویر قابل اعتماد به سرمایه گذاران و مشارکت و همدلی مردم در زمینه ایجاد درآمد‌های پایدار در شهر‌ها حرکت کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری در ادامه گفت: کمک‌های دولتی به شهرداری نرجه در بودجه سالانه شهرداری حدود ۹۳ درصد بوده و ۷ درصد باقیمانده از درآمد‌های محلی کسب شده است که این موضوع با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور باید تغییر کند و شهرداری‌ها در زمینه خود کفایی قدم‌های موثری بردارند و در تامین بودجه سالانه از ظرفیت‌های محلی استفاده کنند.

وی تصریح کرد:توجه به بهبود عمر پروژه‌های عمرانی در حوزه مدیریت شهری می‌تواند یکی از راهکار‌های مدیریت هزینه‌ها و درآمد پایدار در شهرداری‌ها باشدو دراین زمینه باید با استفاده از مصالح استاندارد و مطالعه و پژوهش عملیات به افزایش عمر پروژه‌ها کمک کنیم.

در پایان این مراسم گودرز رحمانی به عنوان شهردار نرجه معارفه شد.

انتهای پیام/ک

مراسم معارفه شهردار نرجه 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.