مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۳۰ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه۳۰ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادفی که دو نوجوان را به کما برد

سرهنگ زارع سرپرست پلیس راهور یزد  گفت: برخورد دو دستگاه موتوسیکلت در خیابان مهدی یزد در شب گذشته، منجر به مصدومیت چهار سرنشین آن‌ها شد که حال ۲ راکب ۱۳ و ۱۵ ساله این موتورسیکلت‌ها وخیم گزارش شده است.

سرهنگ زارع افزود: علت این تصادف، تجاوز به چپ راکبان ۲۶ و ۳۷ ساله دیگر موتورسیکلت درگیر در این حادثه بوده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه این چهار نفر، فاقد کلاه ایمنی بودند گفت: بهترین راهکار برای جلوگیری از ضربات مغزی، استفاده از کلاه ایمنی است و در صورتی که از کلاه استفاده نمی‌شود لازم است در منتهی الیه سمت راست جاده حرکت کرده و با سرعت ارام رانندگی نمایند، زیرا رانندگی در کنار خط وسط در خیابان‌های دوطرفه، راکبان را در معرض تصادفات رخ به رخ قرار می‌دهد.

وی به خانواده‌ها هم توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان کم سن و سال و فاقد مهارت در رانندگی خودداری کنند.

مرگ عابر پیاده ۵۷ ساله و فرار راننده از صحنه تصادف

سرهنگ زارع همچنین از برخورد یک دستگاه پراید با یک عابر پیاده ۵۷ ساله در زارج در شب گذشته خبر داد که منجر به فوت عابر شده است؛ راننده هم از صحنه متواری شده بود که توسط عوامل انتظامی دستگیر می‌شود و علت حادثه هم سرعت بالای خودرو و ورود ناگهانی عابر به خیابان اعلام شده است.

زارعبا بیان اینکه در استانیزد بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت تردد دارند گفت: با وجود اجرای طرح‌های زیاد ترافیکی، تاکنون موفق نشده ایم حتی بر سر یک درصد موتورسواران کلاه ایمنی بگذاریم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.