به منظور دریافت هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای مسابقات المپیک نظامیان ۲۰۱۹ در کشور چین، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با امیر دریادار خانزادی
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این دیدار، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر هم افزایی نیرو‌ها در حوزه سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان ارتش، ضمن علاقه مندی به فعالیت‌های ورزشی قهرمانی و همگانی، حمایت همه جانبه خود را از مسابقات بین المللی و حضور تیم‌های ارتش در آوردگاه‌های سیزم و جهان اعلام کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی بدنی ارتش ضمن تشکر از فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بدلیل حمایت هایش از ورزش و تربیت بدنی ارتش، گزارش مبسوطی از وضعیت کلی ورزش ارتش و ظرفیت‌های موجود در این حوزه، میزان آمادگی جسمانی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین فعالیت‌هایی که در حوزه تفریحات سالم جهت کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه ریزی شده است، ارائه نمود.

امیر فولادی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات و گردهمایی کشور‌های عضو آیونز IONS که قرار است در دی ماه سال جاری به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار گردد، آمادگی این سازمان را در خصوص کمک به برگزاری شایسته این رویداد بین المللی اعلام کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خبر سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار