بیش از ۶۲ هزار متر از زمین‌های ساحلی شهرستان های تنکابن و چالوس آزاد سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مهدی مولایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن از آزاد سازی ۶ هکتار از اراضی ساحلی در این شهرستان خبر داد و گفت: دراین آزاد سازی که همراه با پاکسازی منطقه بود بیش از یک کیلومتر از ساحل ازاد شد.

وی افزود: این عملیات در اجرای دستور مدیرکل منابع طبیعی نوشهر و نیز نامه استاندار مازندران به منظور آزاد سازی حریم دریا صورت گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن گفت: این عملیات با مشارکت فرمانداری ویژه تنکابن، بخشداری مرکزی، شورای بخش مرکزی، دهیاری، ولی آباد، شهرداری تنکابن، اداره حفاظت محیط زیست انجام شد.

مولایی افزود: عرصه آزاد شده هم اکنون برای عموم مردم و مسافران قابل استفاده است.

مهرداد خزایی پول رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس نیز از آزادسازی دو هزار و ۱۲۳ متر مربع از اراضی ساحلی در منطقه خط هشت چالوس خبر داد و گفت: این عرصه بر اساس احکام قطعی قضایی که به نفع منابع طبیعی صادر شده بود آزاد سازی شد.
وی افزود: این آزاد سازی به صورت نمادین و براساس تاکید استاندار مازندران صورت گرفت.

خزائی گفت:امروز با حضور فرماندار، دادستان، روسای ادارات امور منابع آب، محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری چالوس این اقدام در راستای آزادسازی سواحل و به منظور دسترسی بهتر مردم به سواحل انجام شد.


شهرام شیخ عباسی دادستان شهرستان چالوس نیز گفت: در راستای دسترسی آزاد مردم به سواحل در استان مازندران ۱۵ کیلومتر و ۲۰۰ متر از سواحل دریا در شهرستان چالوس آزاد شد.

وی افزود: اکثر آزاد سازی سواحل در شهرستان چالوس با مشاوره و صحبت با افرادی که به ساحل تجاوز کرده بودند صورت گرفته و آن‌ها به صورت اختیاری سواحل را آزاد کردند و در بخش کمی نیز احکام قضایی صادر شده است.

شهرام شیخ عباسی گفت: اکنون شهروندان و عموم مردم می‌توانند از سواحل آزاد شده در شهرستان چالوس استفاده کنند که در تحقق این مهم از فرماندار و روسای ادارات مخصوصا اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس که همکاری لازم را داشتند قدردانی می‌شود.

دادستان شهرستان چالوس افزود: در ۹۰ درصد از موضوعات آزاد سازی سواحل در شهرستان چالوس کمترین هزینه و مداخله قضایی را داشته و مردم خودجوش با مشاوره‌های انجام شده مکان متصرف شده را آزاد کردند.


انتهای پیام/آ

 

بیش از ۶ هکتار اراضی ساحلی در تنکابن و چالوس آزاد سازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل حیدریان
۲۲:۰۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشی
بنده در منطقه چالوس،خط هشت یه قواره زمین ساحلی دارم که دو طرف ملک بنده ساخته شده ولی به بنده اجازه ساخت نمیدن،البته بنده می‌خوام بفروشم ولی میرم برای استعلام میگن حریم دریا هستش،بنده چون تصادف کردم و دو فرزند دارم از ناحیه شکم به پایین فلج شدن(ضایعه نخاعی)می‌خوام بفروشم تا برم خرج عمل خودم رو بدم لطفاً اگه کاری میشه کرد راهنمایی کنید،خواهش میکنم التماس میکنم چون واقعا نیاز به پولش دارم هم برای ادامه زندگی و هم برای جراحی خودم با سپاس فراوان،سهیل حیدریان