سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: صاحبان واحد‌های تولیدی باید در جریان مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار گیرند و از حقوق خود آگاه شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ایراد کار نه در دستورالعمل‌ها و نه در عملکرد بخش خصوصی و حوزه تولید است بلکه در روند اجرای مصوبات و حمایت ما از تولید است درحالیکه که صاحبان واحد‌های تولیدی باید در جریان مصوبات این کارگروه قرار بگیرند و از حقوق خود آگاه شوند.

حبیبی افزود: گا‌ها واحد‌های تولیدی به دلیل ناآگاهی این مصوبات را پیگیری نمی‌کنند و این در حالی است که باید به طور کامل در جریان مصوبات قرار گرفته و مطالبه گر حقوق خود باشند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌ها نیز باید این مصوبات را به نفع تولید اجرایی کنند و مطالبه گر اجرای این مصوبات از سوی واحد‌های تولیدی باشند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری عنوان کرد: برخی مقاومت‌ها در مقابل تولید وجود دارد که روند رسیدگی و سیستم اداری از این نوع است، این مصوبات باید به واحد‌های تولیدی ابلاغ شود و اگر سیستم بانکی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مقابل این مصوبات مقاومت کنند، با آنان برخورد جدی می‌شود.

حبیبی گفت: در حال حاضر مصوبات موجود به نفع تولید است، اما تفسیر برخی مدیران برخلاف مسیر تولید است، در حالی که تفسیر در جهت تولید موجب رونق تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در قزوین 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.