ابوالفضل حسنی، ابوالفضل حسین پور، رضا قرایی خضری، امیر محمد شهبا و کمیل چوپانی، بوکسورهای کرمانی پس از درخشش در رقابت های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رضا حسن نژاد، رئیس هیئت بوکس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور با حضور ۲۳۴ بوکسور از ۳۱ استان کشور (به اضافه منطقه آزاد اروند و توابع تهران) به مدت ۶ روز به میزبانی استان لرستان برگزار شد.

وی افزود: تیم ۶ نفره‌ی استان کرمان با ترکیب ابوالفضل حسنی، ابوالفضل حسین پور، رضا قرایی خضری، امیر محمد شهبا، کمیل چوپانی و پارسا حسنی به سرپرستی رضا رضایی و مربیگری رضا چوپانی در این رقابت‌ها حضور یافت.

حسن نژاد به عملکرد خوب تیم استان کرمان در این رقابت‌ها اشاره و تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیر محمد شهبا مدال طلا و در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا قرایی خضری نشان نقره‌ی مسابقات را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: طبق نظر کادرفنی علاوه بر دعوت دو مدال آور این رقابت ها، ابوالفضل حسنی، ابوالفضل حسین پور و کمیل چوپانی نیز با توجه به بازی‌های خوب و عملکرد عالی به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شدند.

رئیس هیئت بوکس استان کرمان گفت: بدین ترتیب از تیم کرمان که با سهمیه ۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود ۵ ورزشکار به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند.

حسن نژاد افزود: در نهایت کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز نصیب تیم استان کرمان شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مسعود طاهری و مهدی فارسی که در اردوی آماده سازی استان کرمان برای این تیم زحمت کشیدند، قدردانی کرد.

حسن نژاد ضن تبریک این موفقیت، برای بوکسور‌های نوجوان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

درخشش بوکسور‌های نوجوان کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار