همکاری 2K Games و Sumo Digital

اخیرا استودیو Sumo Digital خبر از همکاری این شرکت با شرکت 2K Games داد.

همکاری 2K Games و Sumo Digitalبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Sumo Digital که یکی از تولیدکنندگان بسیار بزرگ بازی‌های رایانه‌ای در جهان به حساب می‌آید به تازگی به شایعه‌ای که درباره همکاری این شرکت با استودیو 2K Games منتشر شده بود واکنش نشان داد. این استودیو بریتانیایی در وب سایت خود خبر از ساخت پروژه‌های مشترک با استودیو 2K Games داد. استودیو Sumo Digital همچنین اعلام کرد پروژه‌های مشترک این دو شرکت در استودیو Sheffield طراحی خواهند شد و قرار است تیم Red Kite Games روی آن‌ها فعالیت داشته باشد.

مدیر ارشد استودیو Sumo Digital همچنین در این باره گفت: شرکت ما از همکاری با شرکت بسیار بزرگی مثل 2K Games بسیار خوشحال است و شرکت ما امیدوار است بتواند در کنار شرکت محبوبی مثل 2K Games عناوین بسیار خوب و پرطرفداری را وارد بازار کند. استودیو Sumo Digital قرار است چند عنوان سطح بالا را روانه بازار کند. این شرکت همچنین به تازگی عنوان Team Sonic Racing را روانه بازار کرد که بازخورد نسبتا خوبی داشت و تقریبا توانسته است فروش مورد انتظار این شرکت را داشته باشد.

همکاری 2K Games و Sumo Digital

همچنین عنوان دیگری نیز توسط این استودیو در حال آماده شدن است که در سال آینده و با نام Dead Island 2 عرضه خواهد شد؛ از عناوین مطرح دیگر این شرکت هم می‌توان  Sonic kart racing games ،  LittleBigPlanet 3 و Crackdown 3 را نام برد که Crackdown 3 چند ماهی از عرضه آن می‌گذرد و به دلیل خوب بودن سابقه این سری، توانست فروش خوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: عرضه جداگانه موسیقی‌ متن عنوان Red Dead Redemption 2


هنوز پروژه‌های مشترک این دو شرکت مشخص نشده است اما همکاری شرکت‌‌های بزرگی مثل 2K Games و Sumo Digital قطعا منجر به ساخت عنوانی با کیفیت و دقت بالا خواهد شد. با این حال باید منتظر اعلام رسمی یکی از این دو شرکت برای معرفی عنوان در حال ساختشان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار