سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید: با توجه به شرایط مالی کنونی، ممکن است نتوانیم در لیگ برتر فوتبال شرکت کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند که اکنون همراه با شاگردانش برای حضور در تورنمنت شیراز حضور دارد و امروز باید نخستین دیدار خود را مقابل گل گهر سیرجان برگزار کنند، از مشکلات مالی پارس جنوبی گلایه دارد و می‌گوید: از حدود ۴۰ روز پیش کارمان را شروع کردیم، بازیکنان مد نظرمان را با توجه به شرایطی که داشتیم جذب کردیم و نهایت تلاشمان این بوده که با توجه به کاهش بیش از ۳۵ درصدی بودجه تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

وی بودجه این تیم را برای جذب بازیکن نزدیک به هفت میلیارد تومان عنوان کرده و معتقد است، پارس جنوبی جم ارزان‌ترین تیم لیگ برتر است.

به گفته کمالوند، در بین بازیکنانی که به خدمت گرفته شده‌اند، ۷۰ تا ۸۰ درصد آن‌ها قرارداد‌هایی بین ۲۰۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان دارند و به جز ۳یا ۴ بازیکن، بقیه در یک سطح، قرارداد مالی امضا کرده‌اند.

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین می‌گوید: با تمام تلاش‌هایی که صورت گرفته، از نظر مالی شرایط خوبی نداریم. تاکنون هیچ پولی به مجموعه پارس جنوبی تزریق نشده و این مساله باعث نگرانی کادرفنی و بازیکنان شده و این در حالی است که به شروع مسابقات لیگ برتر نزدیک شده ایم و با این روند نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار پارس جنوبی است.

کمالوند ضمن درخواست همراهی از همه مسئولان استان بوشهر و شهرستان جم عنوان می‌کند: اگر شرایط به همین صورت پیش رود، نمی‌توانیم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم؛ زیرا باید پولی برای حضور در مسابقات داشته باشیم. ما دوست نداریم شرایط طوری شود که همه زحمات این ۴۰ روز، هدر رود. این تیم دلخوشی مردم استان بوشهر و شهرستان جم است و دوست نداریم با روندی که پیش می‌رود، در آستانه انحلال قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

نگرانی کمالوند از شرایط پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.