حسین زیاری گفت : طرح ورزش محلات به منظور پویایی، نشاط‌آفرینی و همگانی کردن ورزش در شهر سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین زیاری  سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت : طرح ورزش محلات با همکاری ورزش و جوانان شهرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف جذب حداکثری مردم و ارجاع آن‌ها به اماکن ورزشی در محله‌های مختلف سمنان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به توزیع نامتوازن اماکن ورزشی در سمنان، افزود : این مساله یکی از مشکلات اساسی در گسترش و ترویج همگانی شدن ورزش در بین مردم این شهر است.

زیاری با بیان اینکه مردم در مناطق مختلف به ویژه محله‌های کم برخوردار، دسترسی دشوارتر و بهره‌مندی کمتری به اماکن ورزشی دارند، تاکید کرد: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در این مناطق به مراتب بیشتر از سایر منطقه‌ها است، بنابراین اگر ورزش را بتوان در این محله‌ها گسترش داد، بسیاری از آسیب‌ها ریشه کن می‌شود.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان با اشاره به اجرایی شدن احیا ورزش در محله‌های سمنان با همکاری دستگاه‌های مرتبط با پیوست اجتماعی و فرهنگی، اضافه کرد: در گام اول عملیاتی شدن طرح، جمعیت ۲ هزار نفری این شهر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده در بلندمدت کل جمعیت شهر تحت پوشش طرح ورزش محلات قرار گیرند، ابراز داشت: رشته‌های ورزشی فوتبال و والیبال در قدم اول اجرای این طرح در نظر گرفته شد که به مرور زمان رشته‌های ورزشی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اجرایی شدن احیا ورزش در محله‌های سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار