رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات درباره آخرین وضعیت تکمیل صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت صحن حضرت زهرا(س)/اتمام اسکلت پروژه صحن حضرت زینب(س) تا اربعینحسن پلارک رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انجام ۹۶ درصد از پروژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مراحل ساخت و بازسازی این پروژه به پایان رسیده و تنها مرحله رفع نواقص آن باقی مانده است.

او با اشاره به اینکه این پروژه امسال قبل از اربعین حسینی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: سیستم‌های سرمایشی، پله‌های برقی و سرویس‌های بهداشتی برای خدمات رسانی به زائران اربعین امسال تعبیه شده است.

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات درباره پروژه ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا معلی تصریح کرد: همکاران ما در ستاد بازسازی عتبات عالیات به صورت دو شیفت در تلاش هستند که این پروژه را تا اربعین امسال برای اسکان زائران آماده کنند..


بیشتر بخوانید: برنامه ستاد باسازی عتبات عالیات برای اربعین ۹۸


پلارک با بیان اینکه ۳۲ درصد این پروژه انجام شده است، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها ۴۰ هزار نفر در فضایی مسقف در این صحن اسکان داده می‌شوند و سعی داریم که اسکلت این پروژه تا اربعین امسال به اتمام برسد.

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات تصریح کرد: افرادی که در حوزه‌های قالب بندی و آماتوربندی تخصص دارند، می‌توانند برای همکاری در این پروژه به ستاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۳۰ تير ۱۳۹۸
صحن حضرت فاطمه س در جوار مرقد آقا امام علی ع بسیار عالی بود ان شاءالله با کمک مشارکت های مردمی و نذورات مردم به زودی و سریعا بطور کامل تکمیل گردد.
آخرین اخبار