پرونده مسابقات شطرنج قهرمانی استان کرمان در سال ۹۸ با قهرمانی حامد بهروزی مقدم از رفسنجان و صبا شجاعی از کرمان بسته شد.

علیرضا موسی علی، رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی استان کرمان در سال ۹۸ از ۲۳ تیر جاری با حضور تنیس بازانی از سراسر استان در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

وی افزود: در پایان ۸ دور رقابت در جدول آقایان، حامد بهروزی مقدم از رفسنجان با کسب ۷ امتیاز قهرمان شد، فرشاد ثمره مدافع عنوان قهرمانی از کرمان به مقام دوم رسید و مهدی امینی زاده از کرمان نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسی علی تصریح کرد: ایلیا درینی از جیرفت، مهدی ملائی از رفسنجان، مرتضی حسینی از رفسنجان نیز در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: محمد حسین صادقی از بم بهترین بازیکن بدون ریتینگ، محمد متین مولائی نسب از سیرجان بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال، کسری بخشی زاده از سیرجان بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال و ولی الله علیزاده پیشکسوت کرمانی بهترین بازیکن بالای ۵۰ سال معرفی شدند.

رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به رقابت های بانوان اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان نیز صبا شجاعی از کرمان قهرمان شد و سحر اکبرزاده از کرمان، فاطمه درینی از جیرفت، کوثر حمزه جواران از کرمان و مهشید کریمی مقام های دوم تا پنجم را از آن خود کردند.

موسی علی افزود: طناز کارگر عنوان بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال، پرنیا خدادادپور بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال و نسرین سلطانی هم بهترین بازیکن بدون ریتینگ را به خود اختصاص دادند.

مسابقات شطرنج قهرمانی استان کرمان در سال ۹۸ از ۲۳ تا ۲۸ تیر جاری به میزبانی خانه شطرنج برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات شطرنج قهرمانی استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار