کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب در استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره طرح «توزیع رایانه کتاب از طریق کتابفروشی ها» با عنوان طرح تابستانه کتاب و با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» گفت: کتابفروشی‌های عضو این طرح معرفی شدند.

او افزود: کتابفروشی پاتوق کتاب واقع در شهرکرد، خیابان سعدی، بین چهارراه فردوسی و میدان دانش، نبش کوچه ٦٣، کتابفروشی دنیای کتاب واقع در شهرکرد، خیابان مولوی، جنب کتابخانه مولوی، کتابفروشی موسوی واقع در لردگان، خیابان ولیعصر، پاساژ ولیعصر و کتابفروشی کتاب آفتاب واقع در شهرکرد، بلوار حافظ، چهار راه دامپزشکی از کتابفروشی‌های عضو این طرح هستند.

کارگران با اشاره به اینکه طرح تابستانه کتاب ٩٨ از ٢٥ تیر ماه جاری تا ٣ مرداد ماه به مدت ١٠ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود اضافه کرد: در این طرح کتاب‌های تألیفی با تخفیف ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه با تخفیف ١٥ درصد عرضه خواهند شد.

او ادامه داد: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها بین ٤ تا ٦ ماه خواهد بود.

گفتنی است: طرح «تابستانه کتاب» هر ساله با هدف توزیع رایانه خرید کتاب و به منظور اشاعه فرهنگ کتابخوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

برگزاری طرح تابستانه کتاب در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: ارشاد اسلامی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار