مردم خراسان رضوی در روز‌های آتی هوای خنک تری را تجربه می‌کنند.

روز‌های خنک تر، پیش روی مردم خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: گرمای هوا که از ۱۰ روز گذشته مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فرا گرفته است، از فردا (یکشنبه) تعدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۴۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته به ترتیب به ۳۹ و ۳۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان این هفته بین ۳۷ و ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان است.

اثمری افزود: کمینه دمای هوا در خراسان رضوی نیز از روز‌های میانی این هفته تعدیل می‌شود و در مشهد به ۲۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

وی تصریح کرد: امروز و فردا وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با احتمال خسارت به ویژه در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۴ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

 
انتهای پیام//ج.ر
 

کاهش دمای استان طی روزهای آینده

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.