رئیس درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان گفت: امسال ۱۲۸ هزار و ۴۷۴ مورد مراجعه در درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به ثبت رسید.

مراجعه ۱۲۸ هزار بیمار به درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سجاد عبدالمالکی، رئیس درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان در حال حاضر به صورت دوشیفته در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان است، گفت: این درمانگاه شامل واحد پزشک عمومی و متخصص، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، تزریقات و سرم تراپی است.

وی با اشاره به فعالیت چهار پزشک عمومی و یک متخصص در این مرکز درمانی گفت: یک دندانپزشک، یک متخصص پاتولوژی در آزمایشگاه و دو پزشک داروساز در داروخانه فعال هستند.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان بیان کرد: وضعیت درمان این مرکز طی سال‌های اخیر، نشاندهنده روند رو به رشد آمار مراجعات و افزایش کیفیت خدمات بوده است.

عبد المالکی با اشاره به سال گذشته شاهد روند رو به رشد ارائه خدمات بودیم گفت: در این سال ۱۲۸ هزار و ۴۷۴ مورد مراجعه به ثبت رسید که نسبت به سال ۹۶، ۲۱ هزار مورد افزایش را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۵۶ مورد در بخش آزمایشگاه مراجعات وجود داشت که ۲ هزار مورد نسبت به سال قبل افزایش یافته است افزود: ۲۸ هزار و ۹۳۲ خدمات سرپایی انجام شده که ۸ هزار مورد افزایش داشته است.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان به ۱۱۴ هزار و ۳۴۶ مورد مراجعه به داروخانه اشاره کرد و افزود: نسبت به سال ۹۶ شاهد افزایش ۲۰ هزار موردی بودیم.

انتهای پیام/ب

فعالیت چهار پزشک عمومی و یک متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.