نشست هم اندیشی سران طوایف با سپاه در حوزه سرزمینی قرارگاه شهید میرحسینی شهرستان زاهدان برگزار شد.

نشست هم اندیشی سران طوایف شهرستان زاهدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی قرارگاه شهید میرحسینی ؛ حسین پیوست معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید میرحسینی شهرستان زاهدان  گفت: مردم این استان فارغ از هر لباس قومیت و مذهب یکدل و همگام برای حمایت از انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان همواره مشغول نقشی چینی و انجام اقدامات خصمانه هستند و می‌بینیم با انجام کار‌های خرابکارانه سعی دارند وحدت و همدلی بین شیعه و سنی را خراب نمایند که ان شاالله باحضور همیشگی سران طوایف و معتمدین و جوانان در صحنه‌های انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهدکرد.

وی  وحدت و همدلی طوایف در سیستان و بلوچستان را قابل قبول دانسته و خواهان این شدند که روز به روز بر این وحدت و همدلی افزوده شود.

حاج محمد شاهوزهی مسئول دبیرخانه طوایف قرارگاه شهید میرحسینی گفت:سران طوایف همیشه در کنار هم در صحنه و در مبارزه با تکفیری‌ها متحد بودند.

این نشست با حضور طوایف شهرستان زاهدان و بیش ۲۰۰ نفر از معتمدین و جوانان‌ای طوایف در شهرستان زاهدان برگزار شد ودر پایان این جلسه با قرائت بیانیه توسط دبیرخانه اقوام و طوایف قرارگاه شهید میرحسینی به پایان رسید.

انتهای پیام/ع

سران طوایف همیشه در کنار هم در صحنه و در مبارزه با تکفیری‌ها متحد بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.