هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت هوا با توجه به وزش باد جنوبی خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته آینده شاهد آرامش نسبی جو و دریا در استان خواهیم بود.

زهرا راستگو افزود: با توجه به وزش جریانات بسیار ملایم باد جنوبی در ۲۴ ساعت آینده، رطوبت هوا (شرجی) افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، انتظار است دمای هوا در روز‌های آینده به طور نسبی افزایش یابد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بر این اساس، آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط به ویژه مناطق جنوبی استان همراه با افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی است.

راستگو جهت وزش باد را متغیر، اما بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از سواحل در قسمت‌های شمالی خلیج فارس گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد: پیش بینی می‌شود  تا فردا، بیشترین دما با ۴۳ درجه در برازجان و خورموج ثبت شود و کمترین دما با ۲۸ درجه در بوشهر به ثبت برسد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی بوشهر گفت: بیشینه دما در دیگر نقاط استان بین ۳۶ تا ۴۲ و کمینه دما بین ۲۹ تا ۳۱ درجه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.