سرپرست سازمان آتش نشانی بوکان از وقوع سه فقره تصادف در جاده‌های این شهرستان و مرگ دو نفر و زخمی شدن پنج نفر در این حوادث خبرداد.

فواد هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، گفت: روز گذشته (پنجشنبه ۲٦ تیر ماه ۹۸) سه فقره تصادف در جاده‌های این شهرستان رخ داد که بر اثر آن دو نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

او در تشریح این حادثه ها، افزود: در ساعت ۲۱ روز گذشته پس از تماس اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف در مسیر روستای قهرآباد سفلی و فوت یک نفر، بلافاصله آمبولانس ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام شد.

هاشمی ادامه داد: حادثه مذکور برخورد شدید بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با وانت پیکان بوده که در آن متاسفانه یکی از سرنشینان پژو در دم جان باخته و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فواد هاشمی تصریح کرد: عصر همان روز نیز در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در محور بوکان شاهین دژ (مقابل روستای اوینه چی) متاسفانه راننده آن در دم جان باخته و جنازه وی نیز توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به سردخانه بیمارستان شهید قلی پور انتقال داده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان در پایان یادآور شد: همچنین روز پنجشنبه در واژگونی یک دستگاه سواری روآ در محور بوکان میاندوآب (روستای اوچ تپه) نیز راننده آن مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شد.
 
انتهای پیام/م
 

حادثه رانندگی در بوکان 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.