چهارمین روز از مسابقات گروه اول فوتبال ساحلی جوانان کشور در گناوه با پیروزی پاس این شهر و شهرداری پارسیان دشتی پیگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چهارمین روز از مسابقات گروه اول فوتبال ساحلی جوانان کشور که عصر دیروز و دیشب در گناوه برگزار شد، پاس گناوه با چهار گل تردد راهنما کرمان را برد.

گل‌های پاس را محمد بویراحمدی، مجتبی محمودی، امیرعباس باغبانی و احمد خدری به ثمر رساندند.

شهرداری پارسیان دشتی هرمزگان هم با نتیجه ۴ به ۳ شهدای چلیچه چهار محال و بختیاری را شکست داد.

پارس جنوبی بوشهر دیگر تیم حاضر در این گروه در روز چهارم استراحت داشت.

در پایان چهارمین روز از رقابت‌ها، پارس جنوبی با ۹ امتیاز، پاس گناوه و شهرداری پارسیان دشتی هرمزگان با ۶، شهدای چلیچه چهار محال و بختیاری با ۳ و تردد راهنما کرمان بدون امتیاز در رده اول تا پنجم گروه اول مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور قرار گرفتند.

در گروه دوم این مسابقات که در یزد در حال پیگیری است، دریانوردان بوشهر با نتیجه ۲ به ۵ از مقاومت گلساپوش یزد شکست خورد و فرش حداد اصفهان با نتیجه ۴ به ۳ بر شهرداری سمنان پیروز شد.

در این گروه مقاومت گلساپوش یزد با ۹، شهرداری چابهار و دریانوردان بوشهر با ۵، فرش حداد اصفهان با ۳ و شهرداری سمنان بدون امتیاز، مقام اول تا پنجم را دارند.

به این ترتیب دریانوردان بوشهر که با شهرداری چابهار هم امتیاز است با توجه به اینکه بیشتر از شهرداری چابهار بازی داشته و شهرداری سمنان که امتیازی کسب نکرده از صعود بازماندند.

صعود گلساپوش یزد به دور بعد قطعی شد و دیگر تیم صعود کننده از بین شهرداری چابهار و فرش حداد اصفهان مشخص خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جوانان فوتبال ساحلی کشور در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

در گروه اول تیم‌های تردد راهنمایی کرمان، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه، شهدای چلیچه چهار محال و بختیاری و شهرداری پارسیان دشتی هرمزگان و در گروه دوم شهرداری چابهار، صنعت فرش حدادی اصفهان، دریانوردان بوشهر، شهرداری سمنان و مقاومت گلساپوش یزد حضور دارند.

این رقابت‌ها بیست و چهارم تیر آغاز شده و امروز( جمعه بیست و هشتم تیر) پایان می‌یابد.

انتهای پیام/ک

مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.