مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه بیست و هفتم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴ تن ضایعات فاسد مرغ و گاو در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف و معدوم سازی بیش از ۴ تن ضایعات فاسد مرغ در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید گفت: ماموران انتظامی بخش «مشهد مرغاب» این شهرستان از تردد یک کامیون حامل ضایعات فاسد مرغ و گاو در محور شیراز به اصفهان مطلع و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران موفق شدند این کامیون را متوقف و در بازرسی از آن، ۴ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم ضایعات فاسد مرغ و گاو را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه راننده دستگیر و به مراجع قضایی تحوبل داده شد، تصریح کرد: این محموله بدون هرگونه مجوز حمل و پیشینه بهداشتی بود و به منظور جلوگیری از کاربرد آن در چرخه مواد غذایی با حکم قضائی و همکاری شبکه دامپزشکی معدوم شد.

سرهنگ جوکار بیان کرد: استفاده از فرآورده‌های خام دامی، مستلزم رعایت استاندارد‌های بهداشتی تعریف شده است و هر‌گونه حمل با گرفتن گواهی بهداشتی از شبکه‌های دامپزشکی امکان پذیر است و در غیر این صورت از تردد چنین محموله‌هایی جلوگیری به عمل می‌آید.

کالا‌های میلیاردی در دام پلیس کازرون

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس آگاهی کازرون هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل کالا مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۵۱۶ کارتن کالای قاچاق از نوع کفش اسکیت، اسکوتر و عصای کوهنوردی خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بیش از ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در منزل مسکونی لو رفت

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۱۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند افرادی مقداری مواد مخدر در منزل خود در یکی از روستا‌های لارستان دپو کرده اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، میزان ۱۲۷ کیلو تریاک و یک قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف و ۲ نفر را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

۳ کشته و مصدوم در واژگونی کرولا

رئیس پلیس راه شمال فارس از فوت یک نفر و مجروح شدن ۲ شخص دیگر بر اثر واژگونی سواری کرولا در محور مشکان-چاهک خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مشکان-چاهک شهرستان نی ریز به مأموران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری کرولا با ۵ سرنشین در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان فوت و ۲ نفر دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی در حال بررسی است، به رانندگان توصیه کرد از عجله و شتاب بی مورد در هنگام رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین احترام بگذارند.

اقرار سارقان منزل به ۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق منزل با ۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق منزل شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان، ۹ فقره سرقت منزل کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را با حفاظ و قفل مناسب ایمن کنند و در صورت امکان از دوربین مداربسته استفاده کنند.

توقیف نیسان حامل ۳۹ راس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامی رستم از توقیف یک وانت نیسان و کشف ۳۹ راس گوسفند قاچاق خبر داد.

سرهنگ سلطانعلی عزیزی فرمانده انتظامی رستم بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۳۹ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده، برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.