مدیر کل انتقال خون فارس از کاهش ذخایر خونی در استان خبرداد.

مسعود ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان این که تمامی ذخایر خونی کاهش یافته است، گفت: گرمی هوا باعث کاهش مراجعه مردم به پایگاه های انتقال خون و در نتیجه آن کاهش ذخایر خونی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ذخیره خون فارس به شدت کاهش یافته است و برای گروه‌های خونی O و A مثبت و منفی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است، از مردم خواست با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خونی در استان، خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را تامین کنند.

مدیر کل انتقال خون فارس با بیان این که همه پایگاه‌های انتقال خون آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند، افزود: پایگاه انتقال خون قصردشت شیراز، واقع در منطقه آسیاب قوامی همه روزه در دو نوبت آماده خون گیری از داوطلبان است.

ترابی گفت: افزون براین پایگاه انتقال خون در میدان نمازی (جنب درمانگاه امام رضا) همه روز‌های هفته از ۸ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به خون گیری می‌پردازد.

وی گفت: پایگاه خون گیری میدان ولیعصر واقع در بوستان ولیعصر در شرق شیراز صبح‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه آماده خون گیری از همشهریان است.

مدیرکل انتقال خون فارس افزود: همه مراکز سازمان انتقال خون در شهرستان‌های فارس هم پذیرای افرادی است که با اهدای خون خود زندگی را به دیگران هدیه می‌بخشند.
انتهای پیام/م

کاهش ذخایر خونی در فارس

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار