سرهنگ کارخانه از شناسایی و دستگیری سارق انبار‌های منازل مسکونی در محله یوسف آباد خبر داد.

سارق انباری‌های یوسف آباد دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در روز‌های اخیر وقوع چند فقره سرقت از انباری در محله یوسف آباد به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد که ماموران کلانتری پس از حضور به نشانی‌های اعلامی تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

او گفت: در یکی از محل‌ها مشخص شد، مردی میانسال که لباس رسمی بر تن دارد به همراه ساک و تعدادی وسایل از محل مسکونی خارج و سوار یک دستگاه خودروی سواری شده است که راننده آن جلوی محل مسکونی منتظر وی بود.

سرکلانتر سوم پایتخت با اشاره به اینکه مالک خودروی سواری شناسایی و مشخص شد که وی راننده تاکسی اینترنتی است، عنوان کرد: وی در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که به درخواست متهم به آن محل مراجعه کرده و این فرد مدعی شده که مسافر است و قصد مسافرت دارد و این مرد را به نشانی اعلامی برده ام.

به گفته سرهنگ کارخانه پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضائی سارق در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازرسی از آن محل تعدادی اموال مسروقه از قبیل تلویزیون، ظروف عتیقه، مواد غذایی، تجهیزات صنعتی و ... کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر به جرم سرقت دوچرخه مدتی را در زندان به سر برده و اخیرا از زندان رهایی پیدا کرده است.

سرهنگ کارخانه با اشاره به اینکه تعدادی از اموال کشف شده به مال باختگان تحویل شده، به شهروندان توصیه کرد که از بازگذاشتن درب ورودی ساختمان‌ها اجتناب کرده و قفل‌هایی با ایمنی بیشتر بر روی درب انباری‌ها نصب کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار