استاندار اردبیل گفت: با برگزاری همایش اکو در اردبیل ظرفیت‌های گردشگری در حوزه بهداشت و سلامت معرفی شد و زمینه مذاکره و دیدار با نمایندگان کشور‌های عضو اکو در اردبیل فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و ارایه مقالات علمی در رابطه با توسعه گردشگری سلامت استان اردبیل و ایجاد نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری از دستاورد‌های خوب همایش اکو بود.

وی اظهار کرد: دولت علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی و با تسهیل در صدور مجوز‌ها و اعطای تسهیلات از صنعت حمایت می‌کند.

استاندار اردبیل حمایت‌های اداری و کاهش بروکراسی اداری در زمینه صنعت را از وظایف دستگاه‌های اجرایی بر شمرد و افزود: بخش خصوصی با سرمایه گذاری در صدد ایجاد اشتغال و کاهش معضل بیکاری است و دولت نیز برای حل موانع موجود جلسات متعددی تحت عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می‌کند.

بهنام جو با اشاره به اینکه در شرایط حاکم باید همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با سرمایه گذاران داشته باشند گفت: صنعتگران و سرمایه گذاران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفته اند و سایر بخش‌ها نیز باید این جهادگران صنعتی را پشتیبان کنند.

وی با بیان اینکه در بخش‌های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و خدمات اقدامات مناسبی صورت گرفته است گفت: افزایش تعداد نواحی صنعتی، کاهش زمین در شهرک‌های صنعتی برای سرمایه گذاری، افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی سال‌های آینده منجر به افزایش میزان اشتغال می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه باید تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز برای احیا و راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال بررسی و اعلام شود گفت: در حال حاضر آخرین وضعیت واحد‌های صنعتی و موانع موجود احصا شده و برنامه ریزی‌های لازم جهت حل مشکلات انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

احیا و راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار