کشتی گیر جوان مازندرانی که در تمرینات آسیب جدید دیده بود، صبح امروز در بیمارستان محب کوثر تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

امیر محمد رضایی کشتی گیر جوان آملی وزن ۷۲ کیلوگرم دقایقی قبل از عمل جراحی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در حال تمرین بودم که به یکباره در حال اجرای فن حریفم از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شدم که البته در آن موقع همه گفتند گرفتگی ساده است و بعد هم با مدت کوتاهی استراحت توانستم به تمرینات برگردم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی استان به عنوان نخست رسیدم و سپس در انتخابی تیم ملی جوانان پنجم شدم، اما با این‌حال به اردوی تیم ملی دعوت شدم که به یکباره مصدومیتم شدت پیدا کرد و موجب شد اردوی تیم ملی را رها کنم و برای درمان پیگیر دارو و دکتر باشم.

وی گفت: متخصص‌های متعدد پس از مشاهده پرونده پزشکی من همگی عمل جراحی را صلاح کار دانستند و تصمیم گرفتم که گردن خود را به تیغ جراحان بسپارم.

رضایی با بیان اینکه جراحی وی حدود ۳۵ میلیون تومان خرج بر می‌دارد، گفت: هزینه جراحی است و نماینده وزارت ورزش و فدراسیون کشتی هزینه‌های پذیرش در بیمارستان محب کوثر تهران را پرداختند و توانستم بدون مشکل خود را برای جراحی آماده کنم.
انتهای پیام/س
 

کشتی گیر آملی زیر تیغ جراحان رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.