رییس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: اعضای جدید شورا باید در راستای برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی قدم بردارند.

برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرج الله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اختتامیه اجلاس هئیت عمومی نظام مهندسی با بیان اینکه امیدواریم شورای مرکزی هشتم مقتدرانه کار خود را شروع کند، گفت: از ٢٥ نفر عضو اصلی شورای مرکزی تقاضا دارم تا از ظرفیت عضو علی البدل استفاده کند و از اعضای علی البدل نیز تقاضا دارم قول دهند در کنار اعضای اصلی باشند.

وی با اشاره به کارنامه نظام مهندسی در دوره هفتم گفت: در سه سال اخیر این سازمان دچار حواشی بسیاری بوده است، اما این امر سبب نشد تا کار‌های انجام شده دیده نشود و تلاش مامغفول بماند.

رجبی بیان کرد: از اعضای جدید شورا تقاضا دارم تا در تمامی موضوعات دخالت کرده و در راستای برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی قدم بردارند.


بیشتر بخوانید: انتخابات هشتمین دوره اعضای هئیت عمومی نظام مهندسی کشور برگزار شد 


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه جامعه مهندسان کشور بی اعتنایی و بی تفاوت بودن را در این امر نمی‌پذیرد، اظهار کرد: در همین رابطه شورای مرکزی جدید موظف است ضمن حفظ وحدت رویه نسبت به عملکرد رییس و اعضای هیئت مدیره حساس بوده و بر شفافیت امور در این سازمان نظارت داشته باشد.

گفتنی است، بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از روز ٢٥ تیر در تهران در حال برگزاری است و دستور کار این اجلاس سه روزه انتخاب اعضای شورای مرکزی هشتم است که در روز گذشته انجام شد.

انتهای پیام/

 

انتخاب اعضای شورای مرکزی هشتم  در بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار