مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف خونین پژو با پراید / ۱۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی در یک انبار/ کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در سیب و سورانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف خونین  پژو با پراید

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت:  یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۸۵ محور"زابل-زاهدان" بعد از پاسگاه "تاسوکی"به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پراید با ۵ سرنشین با یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۶ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه راننده ۴۸ ساله پژو ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و تمامی سرنشینان ۲ خودرو نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شدند.

سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را تجاوز به چپ پراید نسبت به پژو ۴۰۵ اعلام کرده است.

وی با توجه به دو طرفه بودن اکثر محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند

پلمب ۴۹ واحد صنفی متخلف در زابل

غلامرضا میرشکاری جانشین انتظامی زابل   اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی وساماندهی واحد‌های صنفی، طرح نظارت وکنترل براصناف در شهرستان زابل توسط ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت غیر مترقبه از ۱۱۶ واحد صنفی بازدید که ۴۹ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب وعدم رعایت قوانین ومقررات پلمپ و برای ۵۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر کردند.

سرهنگ میرشکاری تخلفات اصلی این واحد‌های صنفی را نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی، گران فروشی و عدم رعایت ضوابط انتظامی برشمرد و افزود: در صورتی که سایر واحد‌های صنفی در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

جانشین انتظامی زابل خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی در این طرح؛ آموزش‌ها و توصیه‌های لازم در خصوص رعایت کردن کلیه ضوابط انتظامی در محل کسب را به متصدیان ارائه کردند.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در "سیب و سوران"

سرهنگ غلامرضا توکلی  فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران ب گفت: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران در راستای مبارزه باقاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طرح کنترل محور‌های مواصلاتی را تشدید کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه " پسکوه " روز گذشته هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خاش - سیب و سوران به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به معرفی راننده خودرو به مقام قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی این معضل بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد. 


۱۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی در یک انبار

سرهنگ "حیدر علی کیخای مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  در خصوص انتشار کلیپی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با موضوع " مصادره غیرقانونی اجناس مغازه‌های لوکس فروشی در خیابان رسالت چابهار" گفت: ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی با یک سری تحقیقات میدانی یک انبار دپو کالا‌های قاچاق را در خیابان " رسالت " شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی لازم قضائی در بازرسی از این انبار ۱۸ هزار و ۴۶۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر ادکلن، رنگ مو، شامپو، اسپری خوش بوکننده و... قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم با اشاره معرفی فرد متخلف به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام شود.


جمع آوری ۱۵ خرده فروش و معتاد متجاهر در کنارک

سرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایتمندی عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و ضمن جمع آوری ۱۳ معتاد متجاهر و دستگیری ۲ خرده فروش مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک به ویژه در خصوص توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار