معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین گفت: تقویت باور‌های دینی و مذهبی، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، از راهکار‌های مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین تقویت باور‌های دینی و مذهبی، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، کاهش شهریه سالن‌های مختلف ورزشی و توجه ویژه به باور‌های مثبت قومی و محلی را از راهکار‌های مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

وی گفت: در کارگروه فرهنگی  مسائل اجتماعی و فرهنگی منطقه بررسی می شود و تلاش می شود شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی ارتقا یابد.

رستمی با اشاره به بررسی راهکار‌های پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها گفت: راه‌های افزایش مشارکت اجتماعی باید پیگیری شود تا بتوانیم در این زمینه  کاهش آسیب های اجتماعی را در جامعه شاهد باشیم و این تنها با همدلی مردم در خانواده و جامعه میسر می شود.

وی گفت: در تلاشیم تا جایگاه حقوق شهروندی را  ارتقا دهیم و باید در این زمینه فرهنگ رعایت حقوق شهروندی تحقق یابد که به دنبال آن   نظم و امنیت اجتماعی و روانی شهروندان را به دنبال دارد.

انتهای  پیام/ز

 

توجه ویژه به باور‌های مثبت قومی و محلی  از راهکار‌های مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی است 

برچسب ها: فرهنگیان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.