کار کارگاه بازسازی واقعه غدیر در اراک در دهکده مقاومت اراک آغاز به کار کرد.

آغاز به کار کارگاه بازسازی واقعه غدیردهکده مقاومت اراک / سردار سلیمانی: هدف اصلی تبیین صحیح واقعه غدیراستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  کارگاه بازسازی واقعه غدیر در اراک در دهکده مقاومت اراک آغاز به کار کرد.

سردار سلیمانی رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرکشور در این مراسم گفت: هدف از برگزاری کارگاه‌های غدیر پرداخت صحیح و تبیین درست اصل محتوای غدیر و بهتر برگزار شدن برنامه این ایام الله مهم اسلامی است.

سردار سلیمانی افزود: به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر است که در دهه ولایت و امامت به صورت میدانی برنامه در ۱۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ده سال از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در کشور می‌گذرد که امسال به سبب استقبال خوب در استان مرکزی شاهد برگزاری کارگاه آن در استان هستیم.

بازخوانی غدیر به یک فرهنگ در کشور تبدیل شده است

رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرکشور با بیان اینکه موضوع غدیر و فرهنگ غدیر کمی مهجور شده بود بیان کرد: براساس یک ایده و تفکر عمومی مردمی از سال ۸۹ اجرای بازخوانی واقعه غدیر با استقبال مردم مواجه شدکه از آن سال این حرکت به یک فرهنگ در کشور تبدیل شد.

وی با اشاره به استقبال از بازخوانی واقعه قدیر گفت: با وحدت، همدلی و انسجام گروهی و هم‌افزایی که در مجموعه‌های فرهنگی صورت گرفته امروز در تمام کشور تبیین برای بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌ها انجام می‌شود و وجهه مردمی بودن این برنامه بیش از پیش قابل‌توجه است.


انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.