مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص بازیکنان سرباز این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه ذوب آهن، سعید آذری (مدیرعامل باشگاه ذوب آهن) درباره آخرین وضعیت بازیکنان سرباز‌ ذوب‌آهن اظهار داشت: ۲ روز قبل جلسه‌ای را با سردار کمالی داشتیم که باید فوق العاده از او تشکر کنم؛ کار‌های احسان پهلوان برای سربازی تمام شد و طی یکی، ۲ روز آینده به جمع ما ملحق می‌شود.

او پیرامون وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور عنوان کرد: با توجه به محبت‌هایی که قبلا هم توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح از قهرمانان ملی پوش و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه آسیا وجود داشته، قرار شد مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر هم با توجه به سابقه قبلی که برای احمد نوراللهی نیز وجود داشت، در لیگ قهرمانان کنار ما باشند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: مقرر شد دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور نیز سریعا با صدور امریه ورزشی به جمع ما ملحق شوند.

سعید آذری عنوان کرد: تمام تلاش عزیزان ما در ستاد کل نیرو‌های مسلح این بود که ۲ قهرمان خوب و ارزشمند ما مقابل الاتحاد عربستان حضور داشته باشند؛ البته حضورشان در زمین بسته به سطح آمادگی جسمانی و نظر سرمربی تیم است، ولی فکر می‌کنم کار‌های حضورشان در تیم انجام شده است.


بیشتر بخوانید:

رقم قرارداد مهاجم بوندس لیگایی در لیگ ایران لو رفت

۲ بازیکن نیجریه‌ای به ذوب آهن پیوستند

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ذوب آهن ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار