رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : ۲۴ فرآیند از ۲۵ فرآیند انتخابات مجلس الکترونیکی است و تنها این مرحله رای‌گیری است که به شکل دستی انجام می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی‌تبار رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : آنچه که برای مجریان انتخابات اهمیت دارد رقم زدن حرکت ملی و مشارکت سیاسی مردم است.

وی گفت : با پیگیری‌های انجام شده هر ۶ کمیته ستاد انتخابات تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده‌اند، نیاز‌های تجهیزاتی و پشتیبانی در حوزه فرمانداری‌ها برآورد شده و به وزارت کشور اعلام شده است.

وی افزود: از هم‌اکنون مشخص شده که ۲۴ فرآیند از ۲۵ فرآیند انتخابات الکترونیکی است و تنها این مرحله رای‌گیری است که به شکل دستی انجام می‌شود، کمیته دیگری نیز برای آموزش تشکیل خواهد شد چرا که آموزش مجریان بسیار مهم است.

الهی‌تبار ادامه داد: تلاش می‌کنیم که از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش مشارکت در انتخابات بهره‌مند شویم؛ در انتخابات حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است، وزارت کشور نقش فراهم کننده امکانات برگزاری است، اما وظیفه ملی ترغیب مردم برای بالا رفتن مشارکت است چرا که حضور مردم رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است.

وی گفت: تاکنون فعالیت ۱۴۲ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان رصد شده که علاقمند به حضور در انتخابات هستند، به‌دنبال این هستیم که تخلفات را کاهش داده و همه تحرکات در عرصه انتخابات رصد می‌شود و تمام مستندات برای استفاده لازم جمع‌آوری می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: محور برنامه‌های ستاد انتخابات جهت‌گیری چهارگانه وزارت کشور است که سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت اعلام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

حضور مردم در انتخابات رمز پیروزی در جنگ اقتصادی

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.