نماینده مالکان باشگاه نساجی مازندران در خصوص آخرین وضعیت مالکیت این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

میلاد مهدی سخنگو و نماینده مالکان باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتقال امتیاز باشگاه به مالک جدید اظهار داشت: بیش از بیست روز از عقد تفاهم نامه واگذاری امتیاز باشگاه نساجی به مالک جدید می‌گذرد، اما هنوز هیچ بخشی از تعهدات طرف دوم محقق نشده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری و تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه گفت: مذاکرات فروش و مراحل آماده سازی، پیش نویس تا امضای قرارداد حدود یک ماه زمان برد و طی این مدت نماینده تام الاختیار اژدری، پیش نویس را در اختیار داشته و کلیه بند‌های قرارداد با توافق طرفین نگارش شد و در نهایت این قرارداد با کلیه مفاد مطروحه منعقد گردید.

او در ادامه افزود: در این قرارداد تعیین گردید باشگاه با کلیه‌ی وضعیت از جمله کلیه بدهی‌ها واگذار گردد، هیچ تبصره‌ای هم این بند نداشته و حال اینکه چرا خریدار و نماینده تام الاختیارشان در آستانه شروع فصل جدید در این خصوص بار‌ها صحبت کردند و بدهی‌های باشگاه را دلیل انجام ندادن تعهدات شان اعلام کردند، برای ما نا معلوم است.  در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای و کانال‌ها در فضای مجازی و ... برای تغییر جهت دادن افکار عمومی نسبت به انجام ندادن تعهدات در قرارداد در نهایت راه به جایی نمی برد، و این شیوه‌ی رو به رو کردن هواداران و مالکان شیوه‌ی نادرستی است. چیزی که صحت دارد قرارداد پیش رو است و مفادی که دارد.

میلاد مهدی بیان کرد: دوستان به جای اینکه مالکان باشگاه را رو به روی هوادار قرار دهند، به تعهداتشان پایبند باشند، مفاد این قرارداد مشخص، معین و لازم الاجرا برای طرفین بوده است. اینکه به جای انجام تعهدات، نماینده تام الاختیار اژدری به بنده با افتخار طعنه و تحقیر می‌زند یا فرافکنی و مصاحبه می‌کند مسئله‌ای نیست و توقع بیشتری هم ندارم، اما اگر این بازی‌ها به پایان رسیده، باید یادآور شوم این قرارداد مفادی دارد، که تعهدات آن از سوی طرف دوم هنوز انجام نگردیده است؛ لذا مادامی که پرداخت خریدار طبق قرارداد محقق نشود هیچ گونه انتقال پروانه و یا مجوز باشگاه به طرف دوم صورت نخواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:

صنیعی فر: باشگاه نساجی به صورت قطعی واگذار نشده است/ برای هر بازی نساجی باید ۱۰۰ میلیون هزینه می‌کردیم

صنیعی فر و حدادیان در یک قدمی برگشت به نساجی

هافبک استقلال در تور نساجی چی‌ها افتاد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار