رقابت‌های قهرمانی اسکیت در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات انتخابی تیم اسکیت سرعت دختران و پسران نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به منظور اعزام نفرات برتر به المپیاد استعداد‌های کشور، با حضور ۵۰ اسکیت باز در پارکینگ پیامبر اعظم (ص) شهرکرد برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها در رده سنی متولدین ۸۶ دختران، ایرسا ریاحی سامانی، گلنوش کریمی، زهرا نیکیار سفید دشتی و پسران، بنیامین تقی پور، آریا ملک محمدی، ارشک کوراوند، به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی متولدین ۸۵ دختران، فاطمه ابراهیمی دهاقانی، نگار بازیار، مهسا آزاد و پسران، محمدرسول نفرسفید دشتی، محمد رضا مجیدی و ارشیا شفیع زاده مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی ۸۴ دختران، نادیا بنی حنیفه، مهدیه شریفی و صبا فروزنده و پسران، محمد مهدی الهیان و محمد صالح حسینی، در رده سنی ۸۳ دختران، عرفانه خدیوی و مهدیس شریفی و پسران، محمد امین غضنفری و نیما شکوهی و در رده سنی ۸۲ دختران، شیدا نصرتی، مهدیه آزاد و پریا کبیری و پسران، مهدی انتظامی به عنوان استعداد‌های برتر هر رده معرفی شدند.

دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در بخش پسران دوم تا پنجم شهریور در تهران و در بخش دختران ششم تا نهم شهریور ماه سال جاری در مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

معرف نفرات برتر مسابقات اسکیت چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: ورزش و جوانان ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.