مدیرروستا: عراق برای تیم ملی فوتبال ایران دردسرساز می‌شود/ هنگ کنگ و کامبوج حریف تمرینی ما هستند

کارشناس فوتبال ایران گفت: نباید تیم‌های هم گروه ما در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را دست کم بگیریم و عراق برای کشورمان دردسرساز می‌شود.

مدیرروستا: عراق برای تیم ملی فوتبال ایران دردسرساز شود/ هنگ کنگ و کامبوج حریف تمرینی مان هستندعلی اصغر مدیرروستا کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج در گروه سوم مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا بیان کرد: با توجه به اینکه صدرنشین هر گروه همراه با چهار تیم برتر دوم به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی می‌روند کارمان برای صعود به مرحله بعدی سخت نیست، اما عراق می‌تواند برای تیم ملی کشورمان دردسرساز شود چرا که همیشه مقابل این تیم مشکل داشته ایم و در زمان کی روش هم نتوانستیم این تیم را در بازی‌های رسمی ببریم.

او افزود: البته من تحلیلم نسبت به تیم‌های همگروه مثبت است. تیم ملی ایران، صدرنشین رنکینگ آسیا است و از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد. هر چند نباید بحرین، هنگ کنگ و کامبوج را دست کم بگیریم و باید با تمام قدرت و اعتماد به نفس مقابل آن‌ها بازی کنیم، اما این تیم‌ها حریف سرسختی برای ایران نیستند. می‌توانیم با قدرت راهی مرحله بعدی بشویم و در آن مرحله هم شانس زیادی برای صعود به جام جهانی داریم.

مدیرروستا تصریح کرد: بحرین هم مانند تیم‌هایی مانند کویت مدتی جزء تیم‌های خوب آسیا بود، اما اکنون مدت‌ها است از اوج فاصله گرفته و اگر تیم ملی ایران بازی عادی خودش را برابر این تیم انجام بدهد بردن بحرین حتی در خانه حریف هم برای ما سخت نیست.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا تیم‌های همگروه ایران جزء تیم‌هایی هستند که مارک ویلموتس بتواند سبک بازی مورد علاقه و تهاجمی اش را در بازی با آن‌ها پیاده کند یا خیر، گفت: قطعا همینگونه است. به نظر من تیم‌هایی مانند هنگ کنگ و کامبوج بیشتر برای تیم ملی ایران حریفان تمرینی هستند که برای آماده سازی حضور در مرحله بعدی و اجرای تاکتیک‌های هجومی مدنظر ویلموتس به او کمک می‌کنند. مشکل ما تنها بازی با عراق است، اما همین تیم را هم می‌توانیم با تقویت اعتماد به نفس و اتکا روی توانایی بازیکنان مان شکست بدهیم.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرعه‌کشی شد/ هم‌گروهی ایران با عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج

مارک خوش‌شانس یا بدشانس/ تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار