رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور از فردا (پنجشنبه) درکرمانشاه آغاز خواهد شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : مسابقات کشتی آزاد شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور طی دو روز (۲۷ و ۲۸ تیر) در سالن کشتی مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) کرمانشاه واقع در خیابان بنت الهدی برگزار می‌شود.

وی از حضور ۹ تیم در این دوره از مسابقات خبرداد و گفت : آزادکارانی از شهرداری‌های ۹ کلانشهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، قم، ارومیه، کرج و کرمانشاه در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: صبح فردا (پنج شنبه) وزن کشی و افتتاحیه مسابقات را خواهیم داشت و ظهر این روز نیز مسابقات مقدماتی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: صبح روز جمعه نیز مسابقات مرحله نیمه نهایی و ظهر جمعه نیز مسابقات فینال برگزار خواهد شد.

عبدالمالکی در ادامه به نقش برگزاری چنین رویداد‌هایی در معرفی کرمانشاه و رشد گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به در پیش بودن اجلاس بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ درتلاشیم تا به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان با برگزاری رویداد‌های مختلفی به توسعه گردشگری استان کمک کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

مسابقات کشتی آزاد شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.