آدم نژاد مبنای اولویت‌بندی احداث طرح‌های حمل و نقل را توجیه فنی و اقتصادی دانست.

توجیه فنی و اقتصادی مبنای اولویت‌بندی احداث طرح‌های حمل و نقل استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، در نشست هماهنگی با نمایندگان استانی معاونت حمل‌ونقل که با حضور جمعی از مدیران کل استان‌های این معاونت در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، هدف اصلی این نمایندگان را انتقال حساسیت‌های حمل‌و‌نقلی عنوان کرد و افزود: معاونت حمل‌ونقل و نمایندگان آن در استان‌ها عضو یک خانواده هستند و باید یکی از ویژگی‌های فردی آن‌ها انگیزه و اعتماد به نفس باشد.

وی اضافه کرد: یکی از سرفصل‌های کاری معاونت حمل‌ونقل، طرح جامع حمل‌ونقل است که مرحله نخست آن در آینده نزدیک رونمایی می‌شود و مبنای اولویت‌بندی احداث طرح‌ها بر اساس توجیه فنی- اقتصادی خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ماموریت اصلی نمایندگان معاونت حمل‌ونقل در استان‌ها، انتقال ماهیت حساس و راهبردی بخش حمل‌ونقل به سایر مسئولان و افکار عمومی است.

آدم نژاد در ادامه بر تولید محتوا و تهیه گزارش از میزان تقاضا، واردات و صادرات از شهر‌ها و استان‌ها در قالب جریان تولید خدمت حمل‌ونقل تاکید کرد و گفت: همه داده‌های اطلاعاتی ادارات کل استانی باید در اختیار نمایندگان معاونت حمل‌ونقل قرار گیرد تا از سوی این افراد مورد داده‌کاوی و تحلیل واقع شود.

وی افزود: سطح خدمات‌دهی حمل‌ونقلی از اهمیت بالایی برخورد است و باید با ابداع روش‌های خلاقانه در مراتب تضمین ممیزی برای خدمات حمل‌و‌نقلی فراهم شود.


بیشتر بخوانید: ناوگان مسافربری جاده‌ای دارای سامانه سپهتن معیوب از دریافت خدمات محروم می شوند 


معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ارتقا بهره‌وری را مهم دانست و گفت: خوشبختانه بهره‌وری در حمل‌ونقل ریلی و هوایی به دلیل وجود تقاضای کافی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، اما هدف معاونت حمل‌ونقل، رشد میزان بهره‌وری نسبت به سرمایه است.

آدم نژاد ادامه داد: انتظار می‌رود سطح دانش و آگاهی از مقوله لجستیک و حمل‌ونقل چند وجهی نزد نمایندگان معاونت حمل‌ونقل افزایش یابد و از ظرفیت حمل کالا‌های اساسی استفاده شود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: مسیر آینده حمل‌ونقل و ترانزیت کالا از خاورمیانه در قالب طرح «یک کمربند، یک راه» که سرمایه گذاری عظیمی برای آن در حال انجام است رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

داده‌های اطلاعاتی ادارات کل استانی باید در اختیار نمایندگان معاونت حمل‌ونقل قرار گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار